3 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן מאוכזב
אנטואן גריזמן מאוכזב
אנטואן גריזמן מאוכזב
(רויטרס)
המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים מסקרנים בעלי השפעה ישירה על המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות בעונה הבאה. אתלטיקו מדריד, שנאבקת השבוע מול מנצ’סטר סיטי על העלייה לחצי גמר הצ’מפיונס, הובכה במיורקה ונותרה רק עם נקודה יותר מבטיס החמישית, שיצאה מקאדיס עם 1:2 אחרי מהפך לקראת הסיום. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
אתלטיקו, שהגיעה למשחק במיורקה אחרי ההפסד 1:0 באצטדיון האתיחאד למנצ’סטר סיטי וארבעה ימים לפני הגומלין בבית, פגשה יריבה שנמצאת בתקופה חלשה מאוד והגיעה אחרי שבעה הפסדים רצופים, מה שדירדר אותה עד למקום ה-18 ממנו יורדים לליגה השנייה. הבדלי הרמות ניכרו גם במשחק, אבל הקולצ’ונרוס שנמצאים במקום הרביעי וקיוו לעלות זמנית למקום השלישי, לא הצליחו להכניע את סרחיו ריקו.
הראש בסיטי: הפסד מביך לאתלטיקו במיורקה
מן הצד השני, בדקה ה-66 עבירה מיותרת של ריינאלדו ברחבה הובילה לפנדל לזכות המארחת, אותו תרגם ודאט מוריצ’י לשער ניצחון שקטע את הרצף השלילי של המארחת ועלה אותה למקום ה-17. הקולצ’ונרוס אמנם נותרו עדיין במקום הרביעי שמוביל לצ’מפיונס, אבל הם נמצאים רק נקודה מהמקום החמישי, שמוביל רק לליגה האירופית.
3 צפייה בגלריה
שחקני מיורקה חוגגים
שחקני מיורקה חוגגים
שחקני מיורקה חוגגים
(רויטרס)

בטיס – קאדיס 2:1

מי שנמצאת באותו מקום חמישי היא בטיס, שניצחה 1:2 אצל קאדיס מהתחתית כדי להתקרב לאתלטיקו וגם לברצלונה ולסביליה במאבק על המקום בטופ 4. זה לא היה פשוט כלל עבור האורחת, קאדיס לא הראתה רגשי נחיתות והפגינה המון אופי והיכולת הטובה שלה גם השתלמה לה לבסוף, כשהיא הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות משער נהדר של איבן אלחו שהקפיץ את הקהל הביתי בדקה ה-58 כשניצל טעות בהגנת האורחים.
מהפך ענק בסיום בניצחון בטיס על קאדיס
אלא שמנואל פלגריני, שידע שאין מקום לאיבוד נקודות במאבק על הטופ 4, העלה מהספסל את כריסטיאן טייו ובורחה איגלסיאס בתקווה שהם יחזירו אותו למשחק וישאירו אותו בתמונת המקום בצ’מפיונס, והחילופים השתלמו למאמן בענק. שתי דקות אחרי שנכנס, אקס ברצלונה כבש ואיזן את התוצאה בדקה ה-79 כשהפציץ מחוץ לרחבה, ושש דקות מאוחר יותר איגלסיאס דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. האורחת נמצאת במקום החמישי עם 56 נקודות, כאמור – רק אחת פחות מאתלטיקו הרביעית. מנגד קאדיס, שרשמה רק ניצחון אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים, הסתבכה מאוד ובעקבות הניצחון של מיורקה ירדה אל מתחת לקו האדום.
3 צפייה בגלריה
שחקני בטיס חוגגים
שחקני בטיס חוגגים
שחקני בטיס חוגגים
(La Liga)

ויאיריאל – אתלטיק בילבאו 1:1

התוצאה פגעה בשתי הקבוצות ובסיכויים שלהן במאבק על אירופה לעונה הבאה. ראול גרסיה הוותיק ניצל בישול של איקר מוניאין בדקה ה-43 והעלה את הבאסקים ליתרון, אך גול של אלפונסו פדרסה בדקה ה-60 קבע חלוקת נקודות באצטדיון לה סרמיקה. הצוללת הצהובה ניצבת כעת במקום ה-7, חמש נקודות מתחת למקום המוביל לקונפרנס ליג בעונה הבאה, בעוד שבילבאו שמינית עם נקודה פחות מוויאריאל.