2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה נהנתה משער בודד של גל אראל בדקה ה-20 על מנת לרשום ניצחון ליגה ראשון מאז ינואר, כשגברה 0:1 על הפועל חדרה הערב (שבת), זאת במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות, אלישע לוי ומנחם קורצקי, שיתפו בתחושותיהם.
קורצקי, מאמנה של הפועל חדרה, פתח: “משחק שהתפתח עם הרבה אילוצים בהרכב. היו הרבה שחקנים צעירים שקיבלו הזדמנויות. היה משחק גדול של שתי הקבוצות, הפועל חיפה ניצלה טעות אחת שלנו וזה הכריע. נצטרך להיראות יותר טוב בהמשך. היה סגל מאוד קצר וזה מאוד מאתגר, ננוח בפגרה ואני מקווה שנגמור את העונה טוב יותר ממה שאנחנו נראים עכשיו. מבחינה מנטלית לא קל לאסוף את הקבוצה, אנחנו עושים את המקסימום בצוות ומנסים לאתגר את השחקנים, אבל נצטרך לעשות חושבים על מה לעשות בהמשך. אסור להפועל חדרה להראות רע בסיום העונה, עלולות להיות לכך השלכות”.
אלישע לוי דיבר בעיקר על משחק חצי גמר הגביע הקרוב של קבוצתו: “לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היינו מסודרים, היינו צריכים לנצח ועשינו זאת לפני חצי הגמר. עכשיו הכל מתנקז למשחק אחד, נשחק נגד מכבי חיפה בגביע והכל יכול לקרות. נעשה הכל כדי לעבור שלב. היום התחלתי לחשוב על מכבי חיפה, לפני זה חשבתי על לנצח פה בבית את חדרה, עכשיו כל האנרגיות שלנו בגביע. אני מאוד מקווה שלא יהיה משהו חמור עם חנן ממן, הוא שחקן מאוד חשוב בשבילנו”.
בן מרגי: "חזרנו לנצח עם הרבה לחימה"
אראל, כובש השער, שיתף: “עברנו תקופה די קשה, אני אפילו לא זוכר מתי ניצחנו בפעם האחרונה. נבוא בראש שקט לחצי גמר הגביע. זה חשוב מאוד לקהל ולנו השחקנים, זה מעמד מרגש וגם דרבי. זה חשוב לכולם, הולכת להיות אווירה טובה ונשתדל לעשות את ההכי טוב שלנו. חנן שחקן מאוד משמעותי, נחזיק אצבעות שהוא יהיה איתנו בחצי הגמר”.
2 צפייה בגלריה
גל אראל חוגג
גל אראל חוגג
גל אראל חוגג
(עמרי שטיין)
מביך: טעות השוער ההזויה שחמד לא ישכח