1 צפייה בגלריה
חנן ממן יורד מכר הדשא אחרי הכניסה של גלזר
חנן ממן יורד מכר הדשא אחרי הכניסה של גלזר
חנן ממן יורד מכר הדשא אחרי הכניסה של גלזר
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה אומנם גברה אמש (שבת) 0:1 על הפועל חדרה ורשמה ניצחון ליגה ראשון מאז ינואר, אך במועדון מהצד האדום של הכרמל עוסקים מאז סיום המשחק במצבו של חנן ממן, שעבר הלילה ניתוח בבטנו ויישאר מספר ימים בבית החולים להשגחה רפואית.
במועדון זועמים על שחקנה של הפועל חדרה, תמיר גלזר, ועל השופטת, ספיר ברמן, בעקבות העבירה שגרמה לממן להיכנס לחדר הניתוח, רגע לפני הדרבי בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה: “גלזר נכנס בפראות כמו נינג'ה עם הברך באוויר בבטנו של חנן ממן במאבק על כדור במרכז המגרש, ללא תגובה של השופטת ספיר ברמן וצוות ה-VAR. אפילו צהוב לא נשלף. חבל שככה צוות השיפוט שומר על בריאות השחקנים".
לאורך כל הלילה ליוו את ממן בבית החולים בני משפחתו ואנשי הנהלת המועדון. מעבר לדאגה לשחקן ברמה האישית, מדובר במכה מקצועית קשה עבור אלישע לוי לפני חציג הגמר, כשבנוסף לממן גם לירן סרדל גמר את העונה וסער פדידה מתמודד עם פציעה מתמשכת.
תגובת חדרה: "מיותר להגיב". יש לציין כי גלזר שלח אתמול הודעת התנצלות לממן.
בן מרגי: "חזרנו לנצח עם הרבה לחימה"
נקודת האור בניצחון מול חדרה הייתה שילובו של קפטן קבוצת הנוער, ראוף ג'אברין, שבמספר פעולות הוכיח כמה פוטנציאל יש לו ברגליים. הכוונה היא להמשיך ולשלבו במסגרת המשך משחקי הפלייאוף התחתון, לאחר שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה. כמו כן, ציינו במועדון את האנרגיות הטובות של הקהל על אף היכולת הפושרת במשחק עצמו.