2 צפייה בגלריה
נוף הגליל עדיין בחיים
נוף הגליל עדיין בחיים
נוף הגליל עדיין בחיים
(לילך וויס-רוזנברג)
בהפועל נוף הגליל לא חשבו שעדיין יהיו בחיים עם סיכוי ריאלי להינצל גם אחרי הפסד (2:0) לבית"ר ירושלים, אבל מכיוון שגם מכבי פ"ת (1:0 למ.ס. אשדוד) והפועל ירושלים (2:1 לעירוני ק"ש) נוצחו אתמול (שבת) - המצב בתחתית נותר כשהיה. כשנותרו 12 נקודות בקופה והפער מהקו האדום שלוש נקודות, נוצר מצב אבסורדי שלנוף הגליל יש עדיין סיכוי לשרוד למרות שניצחה רק ארבעה משחקי ליגה העונה.
"שי ברדה יודע שבמבחן התוצאה נכשלנו עד עכשיו", אמר מנכ"ל נוף הגליל, גיל ברעם, "ברדה עובד קשה, אבל מה אפשר לעשות כשאנחנו לא כובשים כבר ארבעה משחקים? כך אי אפשר להישאר בליגה ולמרות זאת, בחלום שלי אני רואה אותנו נשארים בליגה
"אנחנו עדיין בחיים בזכות ההפסדים של מכבי פ"ת והפועל ירושלים ונצטרך להילחם על הסוף. גם אם היינו עושים תיקו לא הייתי בוכה. אסור להפסיד לקבוצות שאתה נלחם מולן על ההישארות. ככה קרה לנו באשדוד וככה אתמול. אין לי מה לבוא בטענות לברדה, זה לא מישהו שבא להעביר את העונה וללכת".
2 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(לילך וויס-רוזנברג)
במחזור הבא מצפה לנוף הגליל משחק עונה מול מכבי פ"ת כשלאחר מכן היא תפגוש את הפועל חדרה, ק"ש והפועל חיפה. "יש לנו עוד הזדמנות לתקן במחזור הבא", אמר ברעם, "המאבק היום בין שלוש קבוצות שמהן ירדו שתיים. סה"כ צריך ניצחון אחד כדי שנעשה את ההבדל. זו הזיה".
צפו בצמד האדיר של ויסמן מול מלאגה