1 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(עמרי שטיין)
הפועל ירושלים תפתח מחר (שני 18:30) את משחקיה בבית העליון של ליגת העל עם מפגש מול הפועל גליל עליון. החבורה מהבירה תמשיך עם אותו הסגל שנרשם למשחקיה האחרונים של הקבוצה, כלומר ללא קייזר גייטס.
יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "עכשיו מתחיל סיבוב שיפגיש אותנו נגד הקבוצות הטובות ביותר בליגה, אבל אנחנו מסתכלים כרגע רק על גליל ולא על כל הבית העליון כמקשה אחת. אנחנו משחקים נגד קבוצה שצברה ביטחון מהמשחק שהבטיח לה את המקום בטופ 6, וכבר למדנו על בשרנו שאין יותר משחקים קלים בליגה הזאת. גליל קבוצת ריבאונד מצוינת וזה תמיד מפתח חשוב נגד כל קבוצה".
על החזרה לארנה אחרי 21 יום ללא משחק בית אמר המאמן: "באמת תקופה ארוכה. אנחנו בישורת האחרונה ולשחק בארנה לעיני כמות יפה של קהל תמיד עושה לי נחת ברמה האישית, כשאני יוצא מהמנהרה ומרגיש את התמיכה הזאת ואני יודע שגם השחקנים מרגישים אותה".
נועם דוברת הוסיף: "כיף לחזור הביתה. התגעגענו מאוד לבוא למשחק בית עם הקהל שלנו, עם האווירה, והמשימה היא להביא ניצחון. גליל קבוצה מצוינת ודי ג'יי קנדי הוסיף להם המון והפך אותם לקבוצה טובה יותר. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כמו שבאנו במשחק הקודם נגד אצלנו בארנה"
שיא חדש! הורדת מטבעות מהאוזניים עם יויו