2 צפייה בגלריה
האוהד שפרץ לדשא
האוהד שפרץ לדשא
האוהד שפרץ לדשא
(עמרי שטיין)
לא היה רגוע הערב (ראשון) במהלך ה-1:1 בין בני סכנין למכבי נתניה באצטדיון דוחא. בזמן הפסקת המשחק חל עימות בין אוהדי הקבוצה המארחת לבין שוער היהלומים, דני עמוס. לטענת אנשי סכנין, עמוס שהתחמם ביצע לעבר הקהל תנועה מתריסה שהרתיחה את האוהדים, שבתגובה זרקו לעברו חפצים בתגובה. אם לא די בכך, אוהד סכנין פרץ לדשא והתקרב לדני עמוס, אולם אנשי אבטחה הרחיקו אותו.
בני לם אמר: “לא אהבתי את המשחק בחצי הראשון, אך בחצי השני הייתה קבוצה אחת על המגרש. חוץ מהגול, הם לא הגיעו לשער בכלל. זה הכדורגל. אנחנו קבוצה טובה, בריאה וחזקה. הייתה קבוצה אחת על המגרש בחצי השני. אנחנו מחזקים את דני עמוס. בכל אופן אנחנו רוצים אירופה ובאנו בשביל זה, אבל זה הכדורגל, לא כל משחק זה מאה אחוז”.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(עמרי שטיין)
עומרי גאנדלמן הוסיף: “אנחנו יוצאים מאוכזבים, באנו בשביל לנצח. ידענו שזה יהיה משחק קשה ובאמת באנו בשביל לקחת 3 נקודות, היום דברים לא התחברו. נעשה וידאו ונלמד כדי לעשות דברים טובים יותר בהמשך. בלם או קשר, שתי העמדות הללו מרגישות לי בנוח. המטרה? כדורגל מהנה זה מה שהביא אותנו לחלום על אירופה, בתקווה שיעזור לנו להשיג את המטרה”.
חיים סילבס אמר על התיקו הדרמטי: “תוצאה טובה בהתחשב בנסיבות, לא חושב שנתניה יכולה לתפוס אותנו עוד פעם ככה. שיחקנו כמעט בלי קישור במשחק הזה, היה משחק של חתול ועכבר, רגעים שלהם ורגעים שלנו. תיקו זה די משקף, נכון שחצי שני הורגש הרענון שלהם, אבל שורה תחתונה תוצאת תיקו הגיונית. עם הקארמה והווינריות הבאנו את הנקודה, הם תפסו אותנו בשבוע קשה עם סגל חבול, תוצאה שמספקת אותנו. המטרה – מקום 4, בינתיים אנחנו שם”.
עדן שמיר: יחסי הכוחות שווים בין הקבוצות