6 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע ספגה הערב (שבת) מכה קשה שנייה בתוך שבוע לשאיפות האליפות שלה כשלא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב במשחק שהסתיים ב-2:2 באצטדיון טוטו טרנר במחזור השלישי של הפלייאוף העליון. שישה ימים אחרי ההפסד למכבי חיפה במשחק העונה, האדומים מהדרום איבדו עוד שתי נקודות והם רחוקים 6 נקודות מהאלופה, שתוכל להגדיל את הפער בצמרת אם תנצח את מכבי תל אביב במשחק שינעל את המחזור.
מאמן הפועל ב”ש אליניב ברדה סיכם: “בחצי הראשון, למרות שהובלנו, לא היינו מספיק טובים, היינו מאוד חשופים. התחלנו את החצי השני רע מאוד ולכן הגבתי מהר בשלושה חילופים. כשהמחליפים נכנסו למשחק, שוב השתלטנו עליו. לשמחתי הצלחנו להשוות, כי זה משחק שיכולנו להפסיד. יש לנו הרבה לשפר, אני לא מרוצה כמובן ממה שראיתי, אנחנו מסוגלים להרבה יותר, בטח בבית. אם יש משהו שאני יכול לקחת לחיוב, זה שחזרנו למשחק בצורה טובה”.
על מריאנו בריירו, כובש שער השוויון: “אני שמח מאוד שהכדור הגיע אליו ושהוא סיים אותו כמו שצריך ושה-VAR לא התערב. אני חושב שבחצי הראשון הבקענו שער שנפסל אחר-כך על עבירה שהייתה שלושה או ארבעה מהלכים לפני, אלה עבירות שהשופט היה הכי קרוב, לא חושב שיש ל-VAR מה להתערב במצב כזה. השופט היה קרוב, הוא ראה את זה והחליט לא לשרוק. היו המון שריקות כאלה במשחק שהוא פסח עליהן ולא התערבו לו. גם בגול שלהם היה אפשר להתווכח על עבירה על מיכה. זה לא הסיבה בגללה, אבל זה גרם לשינוי מומנטום כי אם אתה יורד למחצית ב-0:1 או ב-0:2 זה לא אותו דבר”.
6 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
על איבוד הנקודות ומאבק האליפות: “מרגע שאני פה אני אומר שאנחנו מסתכלים על עצמנו ומנסים לעשות את המשחקים הכי טובים שאנחנו יכולים כקבוצה, להשתפר, להתבגר, להיות יותר טובים. בשני המשחקים האחרונים זה הולך פחות טוב ואנחנו צריכים לתת על זה את הדעת. מאבק האליפות? אני לא מדבר על זה אף פעם. השחקנים צריכים לדבר על זה במגרש, לא בתקשורת, לא בראיונות. הם צריכים לדבר במגרש ולהראות כמו שהם הראו במשחקים הראשונים שהם ראויים. הם יצטרכו לעשות את זה רק על הדשא”.
כובש השער הראשון רותם חטואל אמר בסיום: “מאוכזב שלא ניצחנו, הגענו במטרה לנצח, יותר מאוכזב מהתוצאה מאשר מהגול שפסלו לי”. על התקופה הטובה באופן אישי: “האמת שאליניב וכל הצוות נותנים לי ביטחון, הייתי צריך את זה, אני שמח שאני מחזיר להם על המגרש, כל פעם שאקבל את ההזדמנות אני אוכיח ואני שמח על כך”.
6 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(ראובן שוורץ)
על מאבק האליפות: “אנחנו מסתכלים על עצמנו ממשחק למשחק, היינו צריכים לנצח היום, אבל שום דבר לא גמור. נבוא שבוע הבא מול מכבי ת”א כדי לנצח, לשמח את הקהל שלנו שהיום דחף אותנו בצורה מדהימה, ואני מאמין שיהיה בסדר”.
מאמן הפועל ת”א קובי רפואה אמר: “במשך 75 דקות הגענו להמון מצבים, גם ב-0:0 הגענו לשלושה-ארבעה מצבים טובים במחצית הראשונה. במחצית השנייה פתחנו טוב, עלינו ליתרון, גם יכולנו להגדיל את התוצאה מעבר ל-1:2, אבל לצערי בהמשך הייתי צריך לעשות חילופים כפויים כי פרדי כבר לא יכול היה להמשיך וגם שלומי אזולאי הקשר והחלוץ, וחזרנו אחורה משום מה. זה לא היה ההוראות, אבל לשחק פה, באווירה כזו, להוביל 1:2, טבעי ששחקנים חזרו אחורה. היו 75 דקות מצויינות שלנו, יכולנו להכריע את המשחק, אני כמובן מאוכזב מהתוצאה, כמובן שברבע שעה האחרונה ב”ש שלטו אבל לא הגיעו למצבים ממשיים כמו שאנחנו הגענו. לוקחים את התיקו הזה, משחק חוץ קשה בב”ש, משיכים קדימה לשבוע הבא”.
6 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
על המחמאות על היכולת אמר המאמן: “משחקים טובים, כיף לשמוע שמשחקים טוב, אבל צריך לדעת להכריע משחקים, לגמור משחקים. אני לא חושב שיש קבוצה שתגיע לפה ותיצור אותו מספר מצבים שאנחנו יצרנו ולכן אני מאוכזב. ב”ש קבוצה איכותית וטובה, זה מגרש ביתי מובהק, אבל ברור שאני מאוכזב לאור מה שהתרחש. שוב, 75 דקות שלטנו וברבע שעה האחרונה ב”ש שלטה”.
על ההלוויה של תומר מורד והתחושות במועדון ביום הלא פשוט: “תחושות קשות, אנחנו מסתובבים עם זה כבר יומיים. אני מפה שולח תנחומים למשפחה. זה דבר לא פשוט, ראינו את המחווה בגול השני, זה הפועל ת”א. אפשר להגיד הכל על המועדון הזה, אבל הרגש גדול ודברים כאלה מצמררים וזה דמעות בעיניים. כמובן שהכל מתגמד למול מה שקרה. אני בטוח שהשבוע עם השחקנים מן הסתם אנחנו נהיה שם. זה דבר באמת לא פשוט גם בשבילי, אני מכיר אותו באופן אישי. אז הכל מתגמד. המשחק, האמוציות, הכל ביחד – מאוכזבים מהתוצאה, אבל נמשיך קדימה”.
6 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב עושים כבוד לתומר מורד ז"ל
אוהדי הפועל תל אביב עושים כבוד לתומר מורד ז"ל
אוהדי הפועל תל אביב עושים כבוד לתומר מורד ז"ל
(ראובן שוורץ)
דן איינבינדר אמר בסיום: “יש הרבה משחקים בליגה שלנו שהם משחקים טובים, קצביים, עם הרבה אמוציות, ששתי הקבוצות באות ורוצות לנצח. זה היה מסוג המשחקים, משחק מאוד מכובד לשני הצדדים, קצת טוב, שערים, אירועים. חבל לי, אני מאוד מאוכזב מהגול שספגנו, אנחנו לא צריכים לספוג שער כזה. לבוא לפה, לחזור באצטדיון הזה מפיגור מול ב”ש שהיא קובצה מצויינת, זה להראות הרבה איכויות ואופי, אני מאוד מאוכזב מהשער הזה, כולנו, אבל ניקח את הדברים החיוביים ונמשיך הלאה”.
מה היה חסר: “לא לספוג את הגול השני בסיום, אולי היה חוסר מזל, צריך לנצל את המצבים. אבל בסופו של דבר הראינו הרבה אופי, לרגעים לא נגררנו למשחק פחות יפה וספורטיבי שהיה. לגבי האמוציות, אני חושב שכששחקן נמצא על הדשא באמצע המשחק צריך להוציא את הכדור החוצה ואז שום אמוציות לא יתגלגלו, ודברים לא יתגלשו לדברים שלא צריכים לקרות בכדורגל. בסופו של דבר המשחק פייר, היה משחק טוב של שני הצדדים. מאוד מאוכזבים שלא לקחנו את שלוש הנקודות, אבל אפשר להיות גאים במשחק עצמו, בקהל שהגיע ועודד ותמך, רצינו לשחק גם בשבילם”.
6 צפייה בגלריה
איינבינדר מול תומר יוספי
איינבינדר מול תומר יוספי
איינבינדר מול תומר יוספי
(ראובן שוורץ)
על האמוציות וההלוויה של תומר מורד: “היום המועדון הראה הרבה עוצמות, גם הקהל, שהלכו להלוויה, תמכו בבני המשפחה, עלינו עם סרטים שחורים, המועדון ארגן הסעות מההלוויה וכולם הגיעו לפה ישר. כיף להיות ברגעים האלה במועדון הזה, שאפו גדול למועדון ולאוהדים. הרגשנו שאנחנו שווים את שלוש הנקודות, זה היה בידיים שלנו, אבל ניקח את הצד האופטימי ונסתכל על חצי הכוס המלאה, היו הרבה הדברים טובים, נלמד מהדברים הפחות טובים ונמשיך הלאה”.