2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
זה לא היה פשוט עבור ברצלונה, אבל זה בהחלט היה משחק שאוהדים לא ישכחו. המפגש הערב (ראשון) מול לבאנטה במסגרת המחזור ה-31 של הליגה הספרדית כלל מהפך, שלושה פנדלים, שוויון דרמטי ושער ניצחון דרמטי עוד יותר בתוספת הזמן שהעניק לחבורה של צ’אבי 2:3 מטורף, ניצחון ליגה שביעי ברציפות ומשחק 15 ברצף בו היא לא מפסידה.
כוכב המשחק היו פדרי, שכבש את השער השני של בארסה ואת שערו השלישי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. מספר זהה לכמות השערים שכבש ב-46 המשחקים שקדמו להם. גיבור נוסף בהתמודדות היה אוסמן דמבלה, שבישל לפייר אמריק אובמיאנג את השער הראשון של בארסה, והשתווה לליאו מסי בתור השחקן שבישל הכי הרבה שערים בחמש הליגות הבכירות ב-2022, כשלזכותו תשעה כאלו. ואליהם ניתן להוסיף כמובן גם את לוק דה יונג, שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן.
לא להאמין! 2:3 מטורף לברצלונה במשחק ענק
בסיום המשחק מאמן ברצלונה, צ’אבי, התייחס להתמודדות המשוגעת: “החילופים עבדו. המפתח הוא תמיד להאמין עד הרגע האחרון. אי אפשר תמיד לשחק מושלם. לבאנטה ראויה להיות במקום יותר גבוה בטבלה, היא לחצה אותנו. לא שיחקנו טוב, אבל ניצחנו”.
המאמן התייחס לכוכב שלו: “פדרי? הוא שחקן יוצא מן הכלל. הוא שחקן שמרגש ועושה את ההבדל. גם גאבי תרם מאוד היום. הקרב על התואר יהיה קשה כי ריאל מדריד לא מאבדת נקודות ויש פחות ופחות כאלה בקופה אחרי כל מחזור, אבל נמשיך להילחם”.
2 צפייה בגלריה
פדרי חוגג
פדרי חוגג
פדרי חוגג
(La Liga)
פייר אמריק אובמיאנג גם כן שיתף: “לא היינו אינטנסיביים במחצית הראשונה, אבל היינו בשנייה. כשאנחנו אינטנסיביים אנחנו מנצחים. דמבלה? הוא חייב להישאר”. גם פדרי דיבר בסיום: “לכבוש שערים? זה מה שהמאמן מבקש ואני מנסה לעשות זאת. גאבי הוא בעל פוטנציאל עצום ומה שהוא מביא למשחקים ולאימונים זה משוגע. יש לי הרבה אהבה אליו”.