2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
אחרי המעידה של הפועל באר שבע, שסיימה רק ב-2:2 מול הפועל תל אביב, מכבי חיפה תוכל לפתוח הערב (שני, 20:30) פער של תשע נקודות אם תנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד. בכרמל מסרבים לצאת בהצהרות ומודעים לעובדה שמצפה להם יריבה עיקשת במיוחד שתנסה לשחק על היוקרה ועל הניסיון להגיע למקום השני.
“אם נחשוב שהאליפות גמורה נקבל בראש ממכבי ת"א. אנחנו צריכים לבוא הערב לבלומפילד ברמת הדריכות הכי גדולה שניתן כדי לעשות את העבודה. לכל קבוצה בפלייאוף יש על מה לשחק וכל משחק עד הסוף יהיה סופר קשה. יש לנו עד הסיום עוד שני משחקים מול מכבי ת"א ואחד בטוטו טרנר כאשר בתווך מצפים לנו משחקים מול קבוצות שנאבקות על הכרטיס לאירופה, ככה שזה רחוק מלהיות גמור", אמרו בקבוצה.
ברק בכר ממשיך בקו שלו ויעלה עם אותו הרכב שניצח בשני המשחקים האחרונים בפלייאוף העליון. ג'וש כהן יפתח בשער, בזמן שמיקאל אלפונס וחוסה רודריגס ישחקו בצדדים. בקישור יהיה זה עלי מוחמד, שהפך לברומטר במרכז המגרש, שיחד עם מוחמד אבו פאני, שמצוי בכושר מצוין, יצטרכו לסייע למשחק ההגנה. דולב חזיזה ישחק בכנף שמאל, בעוד עומר אצילי יעלה בכנף ימין וינסה לכבוש נגד האקסית בפעם הראשונה מאז חזר לארץ. דין דוד יהיה האיש שיצטרך לעשות את ההבדל בחלק הקדמי ולתת תשובה הולמת לצמד החלוצים של מכבי ת"א – סטיפה פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ'.
ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול מכבי ת"א
הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדאן פלאניץ', שון גודלברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי, דולב חזיזה, דין דוד ועומר אצילי.
2 צפייה בגלריה
יכבוש? דין דוד
יכבוש? דין דוד
יכבוש? דין דוד
(איציק בלניצקי)