2 צפייה בגלריה
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
(רויטרס)
לא שזה צריך להפיל מישהו מהכיסא, אבל ללוס אנג'לס לייקרס יהיה מאמן חדש בעונה הבאה. פרנק ווגל הדריך את הקבוצה מעיר המלאכים בפעם האחרונה הלילה (בין ראשון לשני) כשהיא ניצחה 141:146 את דנבר בהארכה וסיימה את העונה עם מאזן 49:33, כאשר הוא פוטר רשמית מאימון הקבוצה ושילם את המחיר על הכישלון והיעדר מקום בפליי-אין.
המהלך הזה היה צפוי ובתקופה האחרונה דובר על סיום דרכו של ווגל אחרי שהלייקרס לא הצליחו להעפיל לפליי-אין. הוא יעזוב את הלייקרס אחרי שלוש שנים שבהן הוביל את הקבוצה לאליפות אחת ובלוס אנג'לס מתכננים חיפוש נרחב וארוך אחר מחליף. בשלב זה אין מועמד מוביל.
ווגל עצמו חתם לשלוש שנים ב-2019 וקיבל הארכת חוזה גם לעונת 2022/23 בקיץ הקודם, אבל הוא כמובן לא יממש אותו בסופו של דבר. כשנשאל על עתידו, הוא אמר בסיום הניצחון על דנבר: "לא אמרו לי שום דבר ואני אהנה מהמשחק שלנו ואחגוג את מה שהחבר'ה הצעירים עשו". כאמור, היה זה משחקו האחרון על הקווים של הקבוצה מ-LA.
זו הייתה עונה מאכזבת במיוחד עבור הלייקרס, שהיו צריכים להתמודד עם סגל בעייתי והפציעות של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. אגב, צמד הכוכבים וראסל ווסטברוק שיתפו פעולה העונה רק ב-21 משחקים.
בנושא אחר, לוקה דונצ’יץ’ שקלע 26 נקודות והוסיף תשעה אסיסטים ושמונה ריבאונדים ב-120:130 מול סן אנטוניו מתח את השוק לקראת סיום המשחק ונמצא בספק לפתיחת הפלייאוף. בדאלאס יש אופטימיות שלא מדובר בפציעה רצינית.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
(רויטרס)
נס ציונה מנצחת את מכבי ראשל"צ