2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי וצ'אבי
קרלו אנצ'לוטי וצ'אבי
קרלו אנצ'לוטי וצ'אבי
(רויטרס)
בברצלונה אמנם ציפו לשינוי תחת צ’אבי אחרי שזה החליף את רונאלד קומאן, אבל לא חשבו שזה יגיע כל כך מהר. הקטלונים נראו כמו קבוצה אבודה כשההולנדי פוטר, אבל קשר העבר האגדי הצליח להפוך את הקערה לחלוטין בליגה הספרדית ולהחזיר את בארסה לצמרת הגבוהה עם כדורגל מרשים ומהנה לצפייה.
אז אמנם הקטלונים חוו הדחה מאכזבת מהליגה האירופית, אבל בזירה המקומית יש להם רצף של שבעה ניצחונות והם לא הפסידו בליגה מתחילת 2022. ריאל מדריד אמנם בעונה פנטסטית והיא משייטת לאליפות קלילה, אבל אי אפשר שלא לחשוב מה היה קורה אם צ’אבי היה מתחיל את העונה על הקווים בקאמפ נואו. מאז שהספרדי הגיע לקבוצה מאל סאד, יש לקטלונים 79% הצלחה בליגה לעומת 78% הצלחה לקבוצה של קרלו אנצ’לוטי, כאשר לבארסה יש משחק פחות.
לא להאמין! 2:3 מטורף לברצלונה במשחק ענק

מאז הבכורה של צ’אבי על הקווים:

ברצלונה בליגה: 18 משחקים, 13 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו, הפסד, 43 נקודות (79%), יחס שערים 16:41.
ריאל מדריד בליגה: 19 משחקים, 14 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו, שני הפסדים, 45 נקודות (78%), יחס שערים 13:35.
הפער בין הבלאנקוס לברצלונה עומד כרגע על 12 נקודות, כאשר לבארסה כאמור יש משחק חסר אחריו היא תוכל לצמצם לתשע. ללבנים יש עוד שבעה משחקים בלבד (21 נקודות בקופה) והם יצטרכו לנצח בארבעה מהם ולסיים עוד אחד בתיקו כדי להבטיח מתמטית את האליפות. כל מעידה של בארסה תוציא אותה סופית מהמרוץ, כשגם עכשיו כאמור מצבה לא מזהיר, אבל בעונה הבאה עם צ’אבי על הקווים מהפתיחה, אנחנו צפויים לקבל מרוץ הרבה יותר פתוח ושוויוני.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)