2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
עצוב. מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, לא יעמוד הערב (שני, 20:30) על הקווים במשחק החשוב מול מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד אחרי שהבוקר אחיו זוהר בכר נפטר בגיל 53 בעקבות מחלה קשה. זוהר היה נשוי עם שני ילדים והתגורר בישוב בצפון.
בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של זוהר, והבוקר כאמור נפטר. את המשחק יעביר עוזר המאמן של הירוקים, גיא צרפתי. השחקנים עצמם התבשרו על הנושא ברגע שהגיעו לבית המלון, שם מתכנסת הקבוצה.
ממכבי חיפה נמסר: “המועדון משתתף בצערו של ברק, יהי זכרו ברוך. ברק, שלא תדעו עוד צער”. במכבי תל אביב הוסיפו: “אנו משתתפים בצערו של מאמן מכבי חיפה ברק בכר בעקבות מות אחיו זוהר, שנפטר בטרם עת. שחקני שתי הקבוצות יענדו במשחק הערב סרטים שחורים לזכרו”.
בהפועל באר שבע ספדו: “אנו משתתפים בצערם של ברק בכר ומשפחתו על מות אחיו, זוהר ז"ל. יהי זכרו ברוך”.
בפן המקצועי, חיפה צפויה לעלות עם אותו הרכב שניצח בשני המשחקים האחרונים בפלייאוף העליון. ג'וש כהן יפתח בשער, בזמן שמיקאל אלפונס וחוסה רודריגס ישחקו בצדדים. בקישור יהיה זה עלי מוחמד, שהפך לברומטר במרכז המגרש, שיחד עם מוחמד אבו פאני.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
(עמרי שטיין)
דולב חזיזה ישחק בכנף שמאל, בעוד עומר אצילי יעלה בכנף ימין וינסה לכבוש נגד האקסית בפעם הראשונה מאז חזר לארץ. דין דוד יהיה האיש שיצטרך לעשות את ההבדל בחלק הקדמי ולתת תשובה הולמת לצמד החלוצים של מכבי ת"א – סטיפה פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ'.
הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדאן פלאניץ', שון גודלברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי, דולב חזיזה, דין דוד ועומר אצילי.
ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול מכבי ת"א