4 צפייה בגלריה
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
(רויטרס)
עם יתרון של 1:3 מהמשחק הראשון בסטמפורד ברידג’, ריאל מדריד תארח הערב (שלישי, 22:00) את צ’לסי לגומלין רבע גמר ליגת האלופות במטרה לעשות את העבודה ולהעפיל לחצי הגמר. הבלאנקוס נמצאים במומנטום מצוין וקאסמירו והמאמן קרלו אנצ’לוטי שיתפו בתחושות לקראת ההתמודדות.
קרלו אנצ’לוטי אמר לקראת המשחק: “כולם יודעים שיהיה קשה, זה לא משנה מה היה במשחק הראשון, אנחנו יודעים שאנחנו עלולים לסבול וצריכים להילחם ולנצח. אנחנו יודעים שהם יעשו שינויים ב-11 ונצטרך להיערך בהתאם. יש לי מזל שלשחקנים שלי יש ניסיון במשחקים האלה והם לא יהיו רגועים. זאת תחרות קשה, מאוד קשה להגיע לגמר ולזכות. ניסיון ואופי זה הכול במפעל הזה”.
האיטלקי הוסיף: “לבנזמה יש את כל התכונות שצריכות להיות למספר 9, הוא חלוץ מודרני. גם קאסמירו מאוד חשוב עבורנו ויהיה כאן בעתיד. אין הרבה שחקנים כמוהו בעולם. האם אעזוב את ריאל כדי לאמן את נבחרת איטליה? חשבתי על זה ב-2018 לפני המונדיאל, אבל אני מעדיף לאמן קבוצה, לא אוהב לעבוד שלוש פעמים בשנה. נהניתי באברטון, אבל כשקיבלתי את השיחה מריאל היה קשה לסרב. הייתי מסרב לכל קבוצה בעולם חוץ מריאל”.
4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
אנצ’לוטי סיכם: “אני מקווה מאוד שאמשיך פה, אבל לא חושב על זה. אני לא חושב על החוזה שלי, אם המועדון מרוצה, אני מרוצה, ואם לא אז אעריך את התקופה שלי פה. אני מאמין שסיים טוב את העונה. בנזמה ו-ויניסיוס בלטו מעל כולם, זה נכון שאנחנו תלויים בבנזמה, אבל אני שמח מזה, אין צורך להסתיר את זה”.
4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(La Liga)
“יהיה משחק קשה, אנחנו לא סומכים על זה שתומאס טוכל אמר שזה גמור. אנחנו צריכים את האוהדים שלנו”, אמר קאסמירו, “אנחנו תמיד רוצים לזכות בכל התארים בריאל, זה הרגע החשוב ביותר של העונה. אין פה שחקן שצריך להחליף אותי או את לוקה מודריץ’, לכל אחד יש את היכולות שלו וכולנו חשובים”.
הברזילאי הוסיף: “לא הורדנו את הראש אחרי הקלאסיקו, אף אחד לא אוהד להפסיד ככה, אבל 90 הדקות מול צ’לסי היו הכי טובות שלנו העונה. אנחנו חיים בשביל רגעים כמו זה, המועדון חי בשביל רגעים גדולים וניצחונות במשחקים שנראים בלתי אפשריים. לא נמעיט בערכה של צ’לסי, היא אלופת אירופה ואנחנו מכבדים אותה. אנחנו תמיד מאמינים עד הסוף, זה המועדון הטוב בעולם”.
4 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(La Liga)
הקשר נשאל גם על קארים בנזמה וגארת’ בייל: “הדבר היחיד שהשתנה אצל בנזמה זה השערים שלו, השאר תמיד היה לו, תענוג לשחק לצידו, הוא שחקן היסטורי עבור המועדון ומאוד חשוב לנו. קריאות הבוז לבייל? לא מסכים עם זה. אם שורקים לו, עושים זאת לכולנו. הוא חלק מההיסטוריה של הקבוצה, כששורקים לו זה חוסר כבוד להיסטוריה של ריאל מדריד”.
בתוך כך, פרלאן מנדי, לוקה יוביץ’ ומריאנו דיאס החלימו מפציעות ונכללים בסגל של ריאל. אנצ’לוטי זימן גם את רפא מארין, בלם קבוצת המילואים וזאת בעקבות היעדרותו של אדר מיליטאו, שירצה עונש השעיה. איסקו ואדן הזאר ייעדרו.
לא להאמין! 2:3 מטורף לברצלונה במשחק ענק