4 צפייה בגלריה
לינה גלושקו וניקול חירין
לינה גלושקו וניקול חירין
לינה גלושקו וניקול חירין
(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
נבחרת הנשים של ישראל תחל מחר (שלישי, 10:00) את דרכה בגביע בילי ג'ין קינג (הפדרציה) מול נבחרת לוקסנבורג. בשבת הגיעה הנבחרת לפינלנד לקראת הטורניר שמתקיים בעיר ויארומאקי (כשעה וחצי מהלסינקי) ובימים רביעי וחמישי היא תפגוש את ליטא ופינלנד. סדר המשחקים ייקבע רק בתום יום המשחקים הראשון כשהמנצחת מול המנצחת והמפסידה מול המפסידה ברביעי.
"אני נורא מתרגשת לקראת המשחק ובכלל מהשבוע הקרוב", אמר לינה גלושקו המדורגת 290 בעולם, "בשנה שעברה גביע הפדרציה בוטל, אז כיף לחזור. יש אווירה כיפית בנבחרת ואני בטוחה שיהיה שבוע אינטנסיבי ומוצלח, התכוננו מעולה בימים האלה שאנחנו פה ואגיע לעשות את הכי טוב שלי״.
הקפטן רונן מורלי אמר: "יש לנו נבחרת צעירה מאוד עם עומק של שחקניות טובות. קיימנו כאן שלושה אימונים עד כה במתחם המשחקים, השחקניות מתאמנות בצורה יוצאת מן הכלל, ברצינות, מלוכדות מאוד ודרוכות לקראת המשחקים. באופן אישי אני מאוד מתרגש לקראת המפגש הראשון מול לוקסמבורג ומאמין ביכולות של השחקניות".
4 צפייה בגלריה
רונן מורלי
רונן מורלי
רונן מורלי
(רדאד ג'בארה)
בנוסף לגלושקו, הנבחרת כוללת גם את שביט קמחי (מדורגת 475 בעולם), ניקול חירין (563), מיקה דגן פרוכטמן (807) וניקול נדל (885). בצוות נמצאים מורלי, המאמנת סנדרה וסרמן והפיזיותרפיסט אביחי סורוקה. את לוקסמבורג תוביל מנדי מינלה המדורגת 251 בעולם ואליה יצטרפו מארי ווקרל, קלודין שול, וארנה ברדרביץ׳. הקפטנית של לוקסמבורג היא אן קרמר, לשעבר 18 בעולם.
4 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת הטניס
שחקניות נבחרת הטניס
שחקניות נבחרת הטניס
(מערכת ONE)
בבית המקביל ישחקו יוון, מצרים ונורבגיה, כאשר ביום שישי יתקיימו משחקי ההצלבה בין הבתים שיכריעו את הירידה והעלייה. יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, יצטרף למשלחת הישראלית בפינלנד ויעביר איתה את ליל הסדר.
עוד לפני היציאה לפינלנד, הנבחרת סיימה ביום חמישי את מחנה האימונים שקיימה בחיפה, עם ביקור מרגש במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר. השחקניות והצוות שיחקו עם הילדים, שוחחו עמם והעניקו להם כדורים חתומים של שחקני נבחרות ישראל. ההתרגשות הייתה הדדית והאירוע העניק לילדים שעתיים של הנאה וניתוק מוחלט מהקושי והמקום בו הם נמצאים.
4 צפייה בגלריה
נבחרת הטניס
נבחרת הטניס
נבחרת הטניס
(מערכת ONE)
במהלך הביקור היה מפגש מרגש במיוחד עם שני שחקני טניס אשר מתמודדים עם מחלת הסרטן ומטופלים במחלקה. באירוע נכחו כל שחקניות הנבחרת והצוות.
לא להאמין! 2:3 מטורף לברצלונה במשחק ענק