2 צפייה בגלריה
אורי ששון
אורי ששון
אורי ששון
(חגי מיכאלי)
הג’ודאי אורי ששון יחזור להתחרות בסוף החודש, לראשונה מאז אולימפיאדת טוקיו, אך הוא לא יעלה על המזרן באליפות אירופה - אלא ישתתף בתחרות קטנה בקרואטיה במטרה לבדוק את מצבו הגופני, ולאחר מכן יקבל החלטה על המשך דרכו כספורטאי אולימפי.
ששון בן ה-31 נרשם לגביע אירופה בקרואטיה והוא יתחרה ב-24 באפריל. מדובר בתחרות שהיא לא מבין התחרויות בדרג הבכיר של הסבב העולמי ואליה נרשמו בעיקר ג’ודאים ישראלים צעירים. המטרה שלו תהיה לבדוק את מצבו הגופני ובאיזה כושר הוא נמצא, על מנת שיוכל לקבל החלטה האם להמשיך בקריירה.
נכון לעכשיו, אורי ששון עדיין לא הכריע לגבי עתידו. אומנם לאחרונה הוא יצא עם הנבחרת למחנה אימונים בטורקיה, שם הציג ג’ודו ברמה גבוהה, אך הוא מתלבט האם להמשיך עד לאולימפיאדת פאריס 2024. בעקבות זאת, הג’ודאי הבכיר יוותר על השתתפותו באליפות אירופה שתיפתח ב-29 באפריל בסופיה ולא ייצא לתחרות היוקרתית עם סגל נבחרת ישראל.
2 צפייה בגלריה
עדיין לא חזר להתחרות. ששון
עדיין לא חזר להתחרות. ששון
עדיין לא חזר להתחרות. ששון
(איציק בלניצקי)
ששון הוא לא היחיד שטרם חזר להתחרות. כמוהו יש ג’ודאים בכירים נוספים בעולם שעדיין לא הופיעו על המזרן מאז המשחקים האולימפיים. יחד עם זאת, כדי לשוב לקמפיין נוסף הוא יצטרך לגלות מחויבות לאימונים ולנבחרת, כך שבאיגוד ממתינים להחלטתו האם הוא מתכוון להמשיך עד לפאריס 2024. כאמור, בחודש הקרוב ששון יבדוק את מצבו ולאחר התחרות בקרואטיה תתקבל החלטה.
פורטוגל: אוהד פרץ למגרש ובעט ב-2 שחקנים