2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
(רויטרס)
רבות דובר על הימים המשותפים של כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה. בעוד אוהדים רבים מסמנים את הצרפתי כמי שזכה לרשום מספרים נהדרים הרבה בזכות שיתוף הפעולה עם הפורטוגלי, יש גם מי שחושב אחרת לגמרי.
אנטוניו קסאנו, אקס ריאל מדריד, ידוע כמי שלא חושש לומר את שעל ליבו ולצאת פומבית כנגד לא מעט קולגות מן העבר. לא פעם דיבר האיטלקי בגנותו של רונאלדו, וגם הפעם יש לו דעה נחרצת: “בכל יום רונאלדו צריך להתפלל ולהגיד תודה לבנזמה על זה שהוא שיחק איתו. אנחנו רואים את זה עכשיו. בעבר הבקיע 18-20 שערים, יש לו השנה 50 מעורבויות בשערים. בעבר הוא היה לצד רונאלדו, אבל כריסטיאנו כעת הוא שחקן אחר. בנזמה הוא חלוץ מרכזי עם רגליים של זינדין זידאן”.
כזכור היטב, בנזמה ורונאלדו חוו רגעים גדולים יחד במדי הבלאנקוס והובילו את הקבוצה לזכייה ארבע פעמים בליגת האלופות, שלוש מהן ברציפות. מאז הגיע הצרפתי ב-2009 הוא הפך לא פעם למושמץ בקרב האוהדים, אך העונה מגלה יכולת נהדרת ששוברת שוויון עבור ריאל פעם אחר פעם.
2 צפייה בגלריה
אנטוניו קסאנו
אנטוניו קסאנו
אנטוניו קסאנו
(רויטרס)
קסאנו שיחק בריאל מדריד בעונת 2006/7 ולאחר מכן עבר בין היתר בסמפדוריה, מילאן, אינטר וקייבו. בנבחרת איטליה רשם 39 הופעות, ומאז שפרש מרבה להתראיין ולספק דעות שלא תמיד פופולריות בקרב הקהל הרחב. כזכור, קסאנו אמר בעבר בין היתר כי “היגוואין טוב יותר מרונאלדו”.
בועטת בתואר: מילאן שוב מאכזבת