4 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(נעם מורנו)
במכבי חיפה החלו את הספירה לאחור לקראת האליפות השנייה ברציפות. ה-1:1 הדרמטי אתמול (שני) מול מכבי ת"א משער של צ'ירון שרי עמוק בתוך תוספת הזמן עשוי עוד להתברר כמשחק האליפות של הירוקים.
אי אפשר היה בסיום המשחק להחמיץ את השמחה הגדולה של השחקנים מול היציעים הירוקים, ובקבוצה מספרים על חגיגות בחדר ההלבשה. כובש שער השוויון שרי הונף מעלה מעלה והוכיח מדוע הוא נחשב לאחד הזרים הטובים שהגיעו לחיפה.
"שרי שובר שוויון. שחקן גדול עם קור רוח. שחקן שהוא מנהיג ואחד כזה שגם אם הוא חלש הוא חייב להישאר לרגעים האלו. כולנו מבינים שעשינו עוד צעד גדול לעבר המטרה. המשחק הקרוב מול סכנין הוא קריטי כדי שנזכה באליפות. ניצחון במשחק מול סכנין לעיני 30 אלף אוהדים ואפשר להתחיל לקרר את השמפניות. אם לא ננצח את סכנין לא עשינו כלום בנקודה מול מכבי ת"א", אמרו בקבוצה.
4 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
(רדאד ג'בארה)
במכבי חיפה מודעים לכך שבמחזור הקרוב מעבר למשחק שלהם מול סכנין יש קרב ישיר על המקום השני כרגע בין ב"ש למכבי ת"א בו תוצאת תיקו מול ניצחון חיפאי תסגור כמעט סופית את סיפור האליפות.
אתמול מול מכבי ת"א, האלופה רשמה את אחד ממשחקיה הפחות טובים. בכלל היום של השחקנים באספת הקבוצה החל בהלם מוחלט כאשר גיא צרפתי בנוכחות הנשיא יעקב שחר הודיע על כך שברק בכר יאלץ להעדר עקב מות אחיו. אגב, היום תתקיים ההלוויה וביום שישי בגלל חג הפסח המשפחה כבר תצא מהשבעה, מה שיאפשר לבכר לעמוד על הקווים במשחק מול סכנין.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
במועדון החמיאו לצוות המקצועי בראשותו של צרפתי שידע יחד עם דרור שמשון ואורי הראל לאסוף את כולם ולנסות להתעלות עד כמה שניתן ביום כזה אמוציונלי. מי שייעדרו מהסגל מול סכנין יהיו דולב חזיזה וחוסה רודריגס בגלל צהובים. בוגדן פלאניץ' שנפצע והוחלף במהלך המחצית השנייה סובל מהתכווצות וצפוי להיות כשיר למשחק.
במכבי חיפה הודו שבמשחק אתמול היו לא מעט שחקנים מתחת לרמתם הרגילה החל מפלאניץ' עצמו שכבר תקופה נמצא ביכולת פחות טובה, דרך המגן מיקאל אלפונס שהיה חלש מאוד וכבר עכשיו ברור שבעונה הבאה הוא ישוחרר ויגיע במקומו מגן ימני אחר, ועד לעומר אצילי שמאז חזרתו מהפציעה לא מצליח לגלות את היכולת הטובה שאפיינה אותו לאורך העונה. בתוך כך, במהלך הפסקת המחצית התפתח ויכוח בין מוחמד אבו פאני לאצילי שהסתיים מהר מאד. במכבי חיפה התייחסו לכך ואמרו: "הם רצו מאד לנצח, אלו דברים שקורים בכדורגל. היה הרמת קול ולא מעבר לכך”.
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך לצד מיקאל אלפונס
אוסקר גלוך לצד מיקאל אלפונס
אוסקר גלוך לצד מיקאל אלפונס
(רדאד ג'בארה)
דווקא מי שנכנסו כמחליפים, בהם סאן מנחם, שהיה מעורב בשער השני כאשר הוכשל בדרך לשער של שרי ומאוויס צ'יבוטה הביאו לשינוי ולא היה רחוק מלהשיג שער שני לקראת הסיום. בפעם השנייה ברציפות הודח מהסגל מאור לוי שנחשב לקשר יצירתי שיכול לסייע במשחק ההתקפה, בזמן שעל פניו זוכה לעדיפות בסגל רמי גרשון, שכמו עופרי ארד לא רואים דקות משחק. גם הבלם אורי דהן יושב ביציע ויצטרך לשקול את צעדיו לעונה הבאה.
גיא צרפתי לאחר התיקו מול מכבי ת"א