2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה ודייגו סימאונה
פפ גווארדיולה ודייגו סימאונה
פפ גווארדיולה ודייגו סימאונה
(רויטרס)
אתלטיקו מדריד תארח הערב (רביעי) ב-22:00 את מנצ’סטר סיטי בוואנדה מטרופוליטנו במסגרת משחק הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות, זאת אחרי שבמשחק הראשון בין השתיים קווין דה בראונה הכריע בדקה ה-70 והעניק לפפ 0:1 יקר באיתיחאד. דייגו סימאונה, מאמן הקולצ’נרוס, דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק.
סימאונה פתח: “אני תמיד אומר את אותו הדבר, אני מאמן מ-2005, אף פעם לא בזתי לקולגה. אני שם את עצמי בנעלי המאמנים שאני מתחרה מולם ואני מבין שיש דרכים שונות לבטא את מה שכל אחד מרגיש. כשאדם מזלזל, אני לא נכנס לזה גם כן. הדעות האחרות, העיתונות, שחקנים שלא משחקים… המילים הן חופשיות וכולנו יכולים להביע את דעתנו. יש מספר דרכים שבהן מאמנים מתייחסים אחד לשני, אצלי זה תמיד כבוד, תמיד”.
על מנצ’סטר סיטי המאמן הוסיף: "אנחנו נשחק מול קבוצה טובה מאוד, אבל יש לנו תקווה. ברור שתקווה לבדה זה לא מספיק, אבל אנחנו הולכים לנסות לעשות דברים שיפגעו בשטף שלהם. מילים לא אומרות הרבה, הדבר החשוב הוא מה קורה במגרש. ברור שאנחנו לא מתכוונים להתרחק יותר מידי מסגנון המשחק שלנו ומה שאנחנו מאמינים בו. אני מקווה שנוכל לקבל הזדמנויות טובות, ושלשחקנים האיכותיים שלנו יהיה לילה פנטסטי”.
2 צפייה בגלריה
ראחים סטרלינג מול קוקה
ראחים סטרלינג מול קוקה
ראחים סטרלינג מול קוקה
(רויטרס)
על סגנון המשחק של היריבה סימאונה אמר: “אני לא חושב שהוא ישתנה הרבה. יש להם סגנון משחק ידוע, עם שחקנים מעולים, עם מאמן גדול, סגנון שזכה לשבחים. אנחנו נראה את מה אנחנו רואים בכל פעם שמפעילים את הטלוויזיה כדי לראות את סיטי”.
צ’ולו אף התייחס למשחק העונה באנגליה בין סיטי לליברפול: “תמיד יש לנו את אותו הכבוד לכל היריבים. אנחנו תמיד דואגים לצפות במשחקים הגדולים ובוודאי אם זו הייתה התצוגה המקדימה של המשחק שלנו. זה היה משחק נהדר עם הרבה כישרון מהקבוצות, שתיהן נאלצו לשחק מאחור בגלל ההתקפה של הקבוצה היריבה. שתי קבוצות שיחקו טוב מאוד”.
צמד ענק לארנטוביץ' בנצחון על סמפדוריה