2 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים
(רויטרס)
האם יובנטוס ונאפולי בצרות? על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, מספר קבוצות בליגה השנייה והראשונה בארץ המגף, ביניהן שתי הענקיות מהסרייה א’, נחשדים בדיווחים כוזבים עבור סכומים ומשכורות ששולמו לשחקנים, מה שעלול להוביל לעונשים כבדים. הדיון הראשון בנושא זה נערך הבוקר (שלישי) בבית המשפט באיטליה, כאשר התובע הפדרלי דרש לגבות קנסות גבוהים ממועדונים, ובין היתר להשעות מספר חברי צוות ודירקטוריונים של אותן קבוצות.
בנוגע לגברת הזקנה, התובע דרש לקנוס אותה בסכום העומד על 800,000 אירו, ובנוסף לקנס, ביקש להשעות את האנשים העומדים בראש, כולל נשיא המועדון, אנדראה אנג’לי לשנה אחת. גם פדריקו צ’רוביני (חצי שנה ו-20 ימים), פאבל נדבד ומאוריציו אריבאבנה (שמונה חודשים), ואף את מנהל הביאנקונרי לשעבר, פאביו פראטיסי (16 חודשים ו-10 ימים).
באשר לנאפולי, התובע דרש להשעות את הנשיא, אאורליו דה לאורנטיס, ל-11 חודשים. בנוסף אליו, גם אשתו וילדיו שעובדים במועדון “זכו” להשעיה בת חצי שנה ו-10 ימים. אם לא די בכך, גם מנכ”ל המועדון, אנדראה צ’יאבלי, נדרש להשעיה בת תשעה חודשים ועשרה ימים. נאפולי אף נדרשה לשלם סכום העומד על 329,000 אירו.
2 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי מאוכזבים
שחקני נאפולי מאוכזבים
שחקני נאפולי מאוכזבים
(רויטרס)
סמפדוריה, אמפולי וגנואה אלו שלוש הקבוצות הנוספות מהליגה הבכירה שעלו בדיון, כאשר כל אחת מהן תידרש לשלם 195,000 אירו, 42,000 אירו ו-320,000 אירו בהתאמה. נשיא הטוסקנים, פאבריציו קורסי, צפוי לעמוד אף הוא בפני השעיה בת 22 חודשים ו-10 ימים. פארמה ופיזה מהליגה השנייה עומדות בפני קנסות פוטנציאליים בלבד.
המאבטח ממש לא ריחם על האוהדת שפרצה למגרש