1 צפייה בגלריה
תמיר גלזר
תמיר גלזר
תמיר גלזר
(עמרי שטיין)
במשחק הליגה האחרון בפלייאוף התחתון בין הפועל חיפה להפועל חדרה ארעה תקרית לא נעימה במיוחד ובה קשרה של חדרה, תמיר גלזר, פצע את חנן ממן בפגיעה שלמעשה סיימה את העונה של כוכב החיפאים. הפגיעה כמובן לא נעשתה במכוון וגלזר, שהרגיש רע מאוד עם התקרית כולה, פרסם היום פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו התנצל בפומבי בפני ממן.
בפוסט כתב גלזר: “אני רוצה לשתף אתכם באחד הדברים שעוברים על כדורגלנים ולא חשופים לכולם על כר הדשא. היום ביקרתי את חנן ממן, איש נהדר ושחקן מצוין שנפצע פציעה קשה כתוצאה מתאקל שקרה בינינו במהלך המשחק. ברור שהסיטואציה לא הייתה נעימה לשנינו, אבל אני הוא לא הסיפור כאן. אחד הדברים שקורים בספורט ובפרט בכדורגל זה פציעות. מעולם לא חלמתי שאצטרך להגיע לבית חולים לבקר קולגה למקצוע שנפצע כתוצאה מפגיעה ממני. אני מקווה שזו תהיה הפעם הראשונה וגם הפעם האחרונה”.
עוד הוסיף גלזר: “כמו חנן, גם אני מגיע ממשפחה של ספורטאים. מעולם לא פצעתי ולעולם לא אפצע שחקן בכוונה, לא כך חונכתי וזוהי לא דרכי. כמו שכתבתי לחנן לאחר הפציעה והדגשתי בפניו גם היום – אני מתנצל מעומק ליבי ומייחל לחזרה המהירה שלך למגרשים. אוהב אותך, רק בריאות והצלחה”.
עידן ורד זכה באות ההגינות