1 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(רדאד ג'בארה)
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ניר ברקוביץ’ הגיע להבנות עם הפועל חדרה ויאמן אותה בעונה הבאה. הערב (שלישי) נערכת פגישה בין הצדדים ובה מאמן סקציה נס ציונה בהווה נועד עם היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, והשניים הגיעו להסכמות.
החוזה עצמו ייחתם בסיום העונה כאשר ברקוביץ’ יסיים את המלאכה בנס ציונה. המאמן וקבוצתו במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית ורחוקים רק שתי נקודות ממקום המוביל לעליית ליגה בסיום העונה. ברקוביץ’ עתיד להביא עמו את עוזרו מנס ציונה, עמי טיאר, כאשר אסף נמני, ששימש בתור עוזרו של מנחם קורצקי, בוחן את האופציות ואחת מהן היא שהוא יחבור אליו בעירוני קריית שמונה.
אורן גולן אמר לאחר הסיכום עם ברקוביץ’: “התרשמתי מאוד מניר כאיש מקצוע והתחברתי לפילוסופיית המשחק שלו. אני מאחל לו הרבה הצלחה ומשוכנע שהוא יתחבר מהר מאוד ל-DNA של הפועל חדרה ולאווירה המיוחדת במועדון שלנו, ויחד נשאף להגיע לשיאים חדשים".
בתוך כך, אנשי חדרה תמכו בימים האחרונים בתמיר גלזר, שעמד בפני ביקורת רחבה מצד הפועל חיפה בעקבות פציעתו של חנן ממן. הקשר התייחס לנושא בפוסט, ואחד משחקני חדרה התייחס לסיפור: “זה חלק מהכדורגל, כל מה שהיה בימים האחרונים קצת לא פרופורציונלי. כולנו שחקנים ובני אדם, מאחלים החלמה מהירה לחנן ממן, אבל תמיר זה ילד טוב שחלילה לא התכוון לפציעה הזו ולקח את זה קשה”.
כמו כן, בחדרה הודיעו כי בימים האחרונים החלו העבודות להקמת מתקן האימונים החדש של המועדון במזרח העיר, כאשר על פרטים פורסם לפני למעלה משנה. המתחם, שיכלול שני מגרשי אימונים וקומפלקס מפואר, אמור להיות מוכן בסיום העונה הבאה.
עידן ורד זכה באות ההגינות