1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
כמעט חודשיים מאז ההפסד ההוא בדובאי ליירי וסלי הצ’כי, נובאק ג’וקוביץ’, שעדין מלווה בסאגה הגדולה עם אי-חיסונו, חזר היום (שלישי) למגרשים, היישר למשטח האדום במונטה קרלו ורשם עוד הפסד משפיל. הפעם, הג’וקר הסרבי, שממעט כבר לשחק ולגמרי מתקשה להיכנס לקצב, נוצח 6:3, 6:7(5), 6:1 בידי אלחנדרו דוידוביץ’-פוקינה (46) אחרי כמעט שלוש שעות של טניס.
המדורג ראשון בעולם עם 51 טעויות לא מחויבות (!) נראה כל כך רחוק מהשיא, ממש כמו הצל של עצמו. לא חד, כבד יותר והרבה פחות מאיים כפי שהרגיל אותנו בעשור האחרון. למרות זאת, הספרדי ראוי לשבחים רבים אחרי הופעה מרשימה, הוא ידע לנצל את הבינוניות של נובאק עם משחק הגנה מצוין – הגיע לכל כדור (אפילו רשם כמה זינוקים שלא היו מביישים שוער מקצועי), נע היטב על החימר וגם ידע להעלות הילוך בנקודות הקריטיות עם הרבה זוויות טובות בחבטת הפורהנד, שהייתה הנשק העיקרי שלו במשחק במסגרת הסיבוב השני של טורניר המאסטרס היוקרתי.
ומה בנוגע לעתיד, הקרוב בכל אופן? כידוע בחודש הבא הסרבי ינסה להגן על התואר שלו ברולאן גארוס, כשטרם ידוע האם רפאל נדאל יהיה כשיר לכך, אך אם הוא לא יחווה התעוררות יוצאת דופן נראה שגם בצרפת הוא לא יניף את תואר המייג’ור מספר 21 בקריירה, שהולכת ודועכת. מי האמין שלפתע סאגת האי חיסונים תשנה עבורו ככה את כל התמונה והקריירה כולה.
אבי אבן לקראת המשחק של מכבי מול פנרבחצ'ה