3 צפייה בגלריה
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
(רויטרס)
אוהדי ברוקלין שחררו הבוקר (רביעי) אנחת רווחה עצומה, לאחר שהנטס גברו 108:115 על קליבלנד בפליי אין והבטיחו את מקומם בסיבוב הראשון, שם תחכה להם בוסטון לסדרה שמסתמנת כמסקרנת ביותר, לאחר שתמונת הפלייאוף המלאה בליגה הטובה בעולם כמעט והושלמה באופן סופי.
אחרי שהחבורה מניו יורק ומינסוטה, שגברה 104:109 על לוס אנג’לס קליפרס, הבטיחו את המקום השביעי, נותר רק לגלות מי יעפילו מהמקום השמיני. במערב החבורה מעיר המלאכים תארח לקרב על כל הקופה את המנצחת בין ניו אורלינס לסן אנטוניו, ובמזרח קליבלנד מחכה בביתה למנצחת בין אטלנטה לשארלוט.
בחזרה לברוקלין. קיירי אירווינג שוב הוכיח שהוא פורח במאני טיים והפעם סיפק דאבל דאבל מרשים של 34 נקודות ו-12 אסיסטים, בדרך למפגש עם האקסית הירוקה. “אני מכיר את הקבוצה הזאת מעולה והם מכירים אותנו מעולה כך שהולך להיות מעניין”, אמר הגארד לקראת הסדרה הלוהטת שמצפה לו ולחבריו. “ברגע שכדור הביניים הראשון יעלה לאוויר, אתם הולכים לחזות בכדורסל ספקטקולרי”.
3 צפייה בגלריה
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
(רויטרס)
“זה לא הולך להיות קל”, הוסיף דוראנט, שסיים עם דאבל דאבל משלו (25 נקודות ו-11 אסיסטים). מי שהיה יכול להקל את העובדה על הפורוורד ועל קיירי הוא בן סימונס. אבל על פי העדכון של סטיב נאש, לא נראה כי הרכש הנוצץ ייקח חלק: “המצב שלו משתפר אבל כמו שאמרתי, הוא עדיין לא רץ במהירות המלאה ולא לוקח חלק במשחקים באימונים. יש לו עד הרבה פערים להשלים”.
גם במערב הסדרה בין מקומות 2-7 צפויה להניב כדורסל מהנה במיוחד, כשמינסוטה תנסה להפתיע את ממפיס המלהיבה. מי שינסה לתת את הקונטרה לג’ה מוראנט בצד של הטימברוולבס יהיה אנתוני אדוארדס, ששוב הרשים עם 30 נקודות. “אני פשוט לוקח את מה שהמשחק נותן לי. הם פחדו לשמור עליי וניצלתי את זה”, הסביר בסיום הבחירה הראשונה של דראפט 2020. מי שהחמיא לחברו לקבוצה היה פטריק בברלי, שאמר: “אני אחד השומרים בטובים בעולם אבל אני יכול להגיד שאף אחד לא יכול לשמור עליו”.

תמונת הפלייאוף

3 צפייה בגלריה
פלייאוף ה-NBA
פלייאוף ה-NBA
פלייאוף ה-NBA
(טוויטר)