3 צפייה בגלריה
אביהוא סבתי כשברקע חודדה
אביהוא סבתי כשברקע חודדה
אביהוא סבתי כשברקע חודדה
(באדיבות אלי סבתי)
לקשר הצעיר אביהוא סבתי (16), יש את כל הנתונים לשחקן כישרוני שעתיד להצליח ולהתברג ברמות הגבוהות. יש מי שקורא לו "היהלום הטברייני", כשבדרך עבר בקריית שמונה ובבית"ר ירושלים. העונה, עשה את הבלתי יאומן, כאשר שיחק בקבוצת נערים א', קבוצת הנוער ובקבוצת הבוגרים של עירוני טבריה, שעלתה לליגה הלאומית. בטבריה כל כך האמינו בו העונה שנתנו לו חופש פעולה בין קבוצת נערים א' לקבוצת הנוער של המועדון.
השחקן הצעיר התכבד העונה ב-17 שערים לצד 15 בישולים, הן בקבוצת נערים א' והן בקבוצת הנוער של טבריה. הוא היה לאחד הברגים המרכזיים בהצלחתן של הקבוצות במחלקת הנוער של עירוני טבריה. במשחק האחרון של קבוצת הבוגרים עלה כמחליף בדקה ה-72 ושיחק במשך 22 דקות (כולל תוספת זמן) מול מכבי צור שלום. ביכולתו המרשימה, הגיע אף למצב של כיבוש שער בראשו, אף על פי שגובהו אינו מתנשא לשחקנים ששמרו עליו מצור שלום.
מיקי ביתן ואריה קלמנזון, בעלי עירוני טבריה, נשמעו מאושרים במיוחד עם כל העבודה הקשה שעשה העונה השחקן הצעיר, לצד כניסתו למשחק הבוגרים במסגרת המחזור האחרון מול מכבי צור שלום. בפוסט שעלה כדי לסכם את העונה המופלאה של סבתי, קלמנזון כתב: "יהיה בטוח בסגל שלנו", עוד ביתן כתב: "יש תחושה שראינו משחק היסטורי לגביו". בטבריה הדגישו כי מדובר ביהלום. "שחקן בחסד, מנהיג ודמות למופת. נכונים לו ימים מלאים בניצחונות וכיבוש שיאים".
3 צפייה בגלריה
אביהוא סבתי בשחור
אביהוא סבתי בשחור
אביהוא סבתי בשחור
(באדיבות אלי סבתי)
שמעון הדרי, המנהל המקצועי של עירוני טבריה, התייחס אף הוא לכישרון הצעיר: "היינו עדים לחילופי דורות בעירוני טבריה. כפיר בן דוד סיים לבקשתו את דרכו בקבוצה, לאחר 16 שנים במועדון. בשנה שכפיר התחיל בעירוני טבריה, נולד אביהוא סבתי. מול מכבי צור שלום אביהוא, בן ה-16 וחצי, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. אנחנו מודים לכפיר ומאחלים לאביהוא הצלחה ענקית. הוא דור העתיד של עירוני טבריה".
3 צפייה בגלריה
אביהוא סבתי
אביהוא סבתי
אביהוא סבתי
(באדיבות אלי סבתי)
ניצן: רחוקים מאוד משאננות, עוד לא נגמר