1 צפייה בגלריה
אמבפה והציוץ הכועס
אמבפה והציוץ הכועס
אמבפה והציוץ הכועס
(רויטרס, טוויטר)
מוקדם יותר החודש אתר ההימורים הצרפתי Winamax פרסם בדיחה לא ממש מוצלחת בחשבון הטוויטר. הנושא שלה היה אביו של קיליאן אמבפה, במה שגרם לכוכב עצמו להתבטא פומבית כנגד החברה. כעת, הגיעה ההתנצלות.
כזכור, סוכנות ההימורים שידועה כמי שמתבטאת לא פעם כלפי ספורטאים ומועדוני כדורגל ומתלוצצת עליהם, בחרה על מנת “להצחיק” את הגולשים הצרפתיים, לפרסם ציוץ בדף הטוויטר ובו דמות של אדם כאשר הוא חוגג באצטדיון כשחלקו התחתון חשוף, וכתבו: “כך ווילפריד אמבפה (אביו של קיליאן) חגג את השער של בנו”. קיליאן הגיב: “לסוכנויות ההימורים באינטרנט אין שום גבול, תנו קצת יותר כבוד בבקשה”, כתב השחקן כשהוא מוסיף אימוג’י זועם.
“אנחנו מציגים את התנצלותנו הכנה לווילפריד אמבפה”, נכתב באתר הרשמי של החברה. “למשפחתו ולכל הנפגעים מהשימוש הבלתי הולם בתמונה שפורסמה. לציוץ זה אין מקום ברשתות החברתיות ואנחנו נמשיך להיות עירניים על מנת למנוע פגמים מסוג זה. תהיו בטוחים בחיבה שלנו לעבר קיליאן אמבפה ומשפחתו”.
עוד נכתב: “ההומור שלנו הוא התנצלות של אהבה, אבל יחד עם זאת, הפעם חצינו את הגבול. אנחנו מדגישים כי אנו מתנצלים בכנות בפני כל הנוגעים בדבר ונפעל כדי שמקרה זה לא יחזור בשנית”.
ניימאר משחק עם החברים "אל תזוז" ומפסיד