1 צפייה בגלריה
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
(הדר ואן קולא מכבי ישראל)
"היה זה דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה של משחקנו אמש במסגרת היורוליג כאשר הגיעה הידיעה המרה בדבר לכתו מעמנו של חברנו הקרוב אלכס גלעדי וכולנו נותרנו כואבים והמומים", כך כתב היום (חמישי) יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, אחרי שאתמול נפטר חבר הוועד האולימפי הבינלאומי. גלעדי היה גם בעל מנוי בהיכל.
מזרחי הוסיף: "זכות גדולה נפלה בחלקי להכיר ולהוקיר את אלכס זה למעלה מיובל שנים. אלכס, שנמנה על 'ילדי טהרן', היה ידען ובקיא בכל תחומי ורזי הספורט והיה ממניחי אבן היסוד של מחלקת הספורט ברשות השידור הישראלית.
"אלכס ליווה אותנו במשחקינו בווילורד ובווירטון, משם שידר את הניצחון המפורסם על צסק"א מוסקבה. לאחר מכן אף שידר את הזכייה הראשונה של מכבי ת"א בגביע אירופה בבלגרד, ומשם הנציח את האימרה 'גביע אירופה לתל אביב'. באותה שנה, 1977, אף שידר את ביקורו של נשיא מצרים, אנואר סאדאת, בישראל ולימים התמנה לסגן נשיא בחברת התקשורת, NBC".
אבן: ״מאמין בשחקנים האלה״
עוד הוסיף מזרחי: "שעות רבות העברנו יחדיו במסגרת הפעילויות בוועד האולימפי הישראלי, והיה זה אלכס הישראלי הראשון שזכה להיבחר להיות חבר הוועד האולימפי הבינלאומי ובתפקידו זה עשה רבות בעולם למניעת חרמות נגד משלחות ישראליות שלקחו חלק במשחקים האולימפיים ואליפויות אירופה.
"אלכס, מי ייתן שתנוח על משכבך בשלום וזכרך תמיד יהיה עמנו. כואב יהיה לראות את כיסאך בהיכל כשאתה לא ישוב עליו".