3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
חדשות מעודדות מאוד לגולדן סטייט רגע לפני פתיחת סדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף המערב מול דנבר. על פי דיווחים בארצות הברית, סטף קרי, שמחלים מפציעה בכף הרגל, צפוי לשוב לפעילות כבר במשחק מספר 1 מול ניקולה יוקיץ’ וחבריו, שייערך ביום שבת באולמם הביתי של הווריירס.
הגארד, שרשם עונה סדירה פנטסטית, נפצע במפגש מול בוסטון ב-17 במרץ, ומאז לא שב לפרקט. על פי הדיווח, אם יעבור את האימון הקרוב ללא בעיות מיוחדות, הוא יתלבש למפגש הראשון בסדרה הלוהטת מול הנאגטס.
עד לפציעה שספג מול הסלטיקס לפני כמעט חודש, קרי העמיד ממוצעים מרשימים ביותר בליגה הטובה בעולם העונה, עם 25.5 נקודות, 6.3 אסיסטים, 5.2 כדורים חוזרים ו-1.3 חטיפות למשחק.
שחקן נוסף שצפוי לשוב לפעילות במהלך הסיבוב הראשון הוא בן סימונס, שבניגוד לקרי עדיין לא רשם הופעה אחת העונה. הפורוורד, שעבר לנטס במסגרת הטרייד ששלח את ג’יימס הארדן לפילדלפיה, מחלים מפציעה בגבו ועל פי ההערכות צפוי להיות כשיר למשחק מספר 4 בסדרה המרתקת מול בוסטון.
3 צפייה בגלריה
בן סימונס
בן סימונס
בן סימונס
(רויטרס)
בתוך כך, כלי תקשורת בארצות הברית הברית מדווחים הערב (חמישי) שקליבלנד קאבלירס עשויה לקבל בחזרה את ג’ארט אלן, שנעדר מעל כחודש בשל שבר באצבע בכף ידו. כזכור, שחקניו של ג’יי בי ביקרסטף יארחו בלילה שבין שישי לשבת את אטלנטה, כשמנצחת תעפיל לפלייאוף ה-NBA מן המקום השמיני, ותפגוש לסדרה מסקרנת את מיאמי היט אשר מדורגת ראשונה במזרח.
3 צפייה בגלריה
ג'ארט אלן
ג'ארט אלן
ג'ארט אלן
(רויטרס)
הסנטר הנפלא, שהווה את הבסיס ההגנתי לקבוצה המפתיעה מאוהיו, רשם עונת פריצה אישית ונבחר למשחק האולסטאר, כשהוא מציג מספרים נפלאים של 16.1 נקודות ו-10.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.
צפו: קבלת פנים חמה של אוהדי חולון בנתב״ג