2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו אמנם חווה עונה מורכבת במנצ’סטר יונייטד, אבל היום (שבת) הוא שם את הקשיים מאחוריו וענה לביקורות עם שלושער נהדר ב-2:3 נגד נוריץ’ באולד טראפורד. בכך, הגיע הפנומן הפורטוגלי להישג יוצא דופן, כאשר הבקיע 20 שערים לפחות בכל המסגרות ברמת המועדונים בכל אחת מ-16 העונות האחרונות. הוא בן 37, להזכירכם.
CR7 כבש 809 שערים בקריירה והעונה יש לו כבר שלושה צמדים ושני שלושערים ( צמד מולניוקאסל, אטאלנטה וארסנל, שלושערים מול טוטנהאם ונוריץ’). אם מחשיבים גם נבחרות, אז יש לרונאלדו 25 שערים לפחות בכל אחת מ-16 העונות האחרונות. רק מוחמד סלאח, יונג מין סון ודיוגו ז’וטה כבשו יותר ממנו בפרמייר ליג העונה. זה היה השלושער ה-50 שלו בקבוצותיו השונות וה-60 כולל נבחרות, כשהוא כמובן הפך למבוגר ביותר בפרמייר ליג שכובש שלושער, שיא שהיה שייך לו עצמו.
הפנומן עלה ל-21 שערים העונה בכל המסגרות ואין ספק שללא שעריו היום יונייטד הייתה בבעיה חמורה. המעידות של טוטנהאם וארסנל בהחלט משאירות את חניכיו של ראלף ראנגניק בתמונת הטופ 4, כשנותרו לשדים האדומים עוד שישה משחקים בלבד עד סיום העונה בליגה והפער מטוטנהאם הרביעית עומד על שלוש נקודות בלבד.
דויד דה חאה אמר לאחר המשחק: “רונאלדו כבש שלושה שערים חשובים עבורנו. אנחנו יודעים שאנחנו לא משחקים טוןב, אבל השגנו את שלוש הנקודות. היינו צריכים לשלוט יותר מול נוריץ’, אבל זה ניצחון גדול ועדיין יש סיכוי לטופ 4, אז צריכים להילחם על זה. נילחם עד הרגע האחרון”.
המאמן ראלף ראנגניק הוסיף: “ניצחון חשוב. יתרון 0:2 היה צריך לעשות לנו חיים קלים יותר, אבל לא הגנו טוב. דה חאה שמר אותנו במשחק, לא היינו טובים מספיק. כמו מול טוטנהאם, רונאלדו היה מיוחד. לא היו לו שערים קלים, זה היה יוצא מן הכלל. לא הגיוני להתעניין בתוצאות של הקבוצות האחרות, צריכים לטפל בשלנו. אי אפשר להישען רק על רונאלדו, אם נרצה להשיג נקודות מול ליברפול וארסנל עלינו להרים את הרמה. זה לא צירוף מקרים שהוא הכובש הגדול בהיסטוריה”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עידו זלצר זובידה במדי ברצלונה