2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו הדהים אתמול (שבת) עם שלושער יוצא מן הכלל מול נוריץ’, ה-60 שלו בקריירה וה-50 ברמת המועדונים בלבד. הוא סידר למנצ’סטר יונייטד ניצחון 2:3 שמשאיר אותה חזק בתמונת המאבק על הטופ 4, ועל הדרך גם קטף בונוס אדיר לפי דיווח ב’סאן האנגלי.
בזכות העובדה שחצה את רף 20 השערים העונה, CR7 שלשל לכיסו 850 אלף ליש”ט בזכות השלושער שעזר לו להגיע ל-21 גולים בכל המסגרות ביונייטד. הסכום התחלק ל-750 אלף ליש”ט בזכות ההגעה ל-20 שערים ועוד 100 אלף על השלמת השלושער. עד סיום העונה, כל שער של הפורטוגלי יזכה אותו במאה אלף ליש”ט, כשאם יגיע ל-30 גולים ירוויח 2.75 מיליון ליש”ט בסך הכול.
“הוציא אותה מהבור”, נכתב בכותרת ה’מירור’, “רונאלדו הציל את היום מול האולד טראפורד הרעיל”. באנגליה התכוונו למחאת האוהדים בצעדה למגרש, שכללה שירים בגנותו של ג’ואל גלייזר (“הולך למות”) וקללות נגד פול פוגבה, הארי מגווייר ושחקנים נוספים (“לא ראויים לחולצה הזאת”).
ב’סאן’ נכתב: “עוד ניצחון ושלושער של רונאלדו, כולל בעיטה חופשית מרהיבה, כדי להקל על הכאבים של האוהדים הביתיים”. ב’דיילי מייל’ הוסיפו: “שלושער 50 (בקבוצות) ומבריק של כריסטיאנו אחרי שנוריץ’ חזרה מ-2:0. החבורה של ראנגניק התקרבה לטוטנהאם במאבק על הטופ 4 ביום של מחאות באולד טראפורד”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הכוכב עצמו כתב בסיום באינסטגרם שלו: “שמח מאוד מהניצחון ומהחזרה למסלול בפרמייר ליג. כמו שאמרתי לפני כן, הישגים אישיים שווים רק כשזה עוזר לנו להגיע למטרות שלנו כקבוצה, והשלושער ה-60 בקריירה שלי הפך לחשוב הרבה יותר כי הוא הביא שלוש נקודות. כל הכבוד בחורים, מאמץ אדיר מכולם, אנחנו לא מוותרים ונלחמים עד הסוף”.
CR7 העניק בסיום את כדור המשחק לארגנטינאי הצעיר בן ה-17 של יונייטד, אלחנדרו גראנצ’ו, שהודה לו בפוסט בו פרסם תמונה משותפת עם הכוכב וכתב לאחר שזומן לראשונה לסגל: “הגדול בכל הזמנים”. הוא אמנם לא שותף במשחק, אך עשוי בקרוב לעלות על הדשא ולשתף פעולה עם הפנומן, זאת לאחר שהתאמן גם עם ליאו מסי כשזומן לסגל ארגנטינה בצמד משחקיה האחרונים במוקדמות המונדיאל.
המאמן ראלף ראנגניק אמר: “ניצחון חשוב. יתרון 0:2 היה צריך לעשות לנו חיים קלים יותר, אבל לא הגנו טוב. דה חאה שמר אותנו במשחק, לא היינו טובים מספיק. כמו מול טוטנהאם, רונאלדו היה מיוחד. לא היו לו שערים קלים, זה היה יוצא מן הכלל. לא הגיוני להתעניין בתוצאות של הקבוצות האחרות, צריכים לטפל בשלנו. אי אפשר להישען רק על רונאלדו, אם נרצה להשיג נקודות מול ליברפול וארסנל עלינו להרים את הרמה”.
מסתבך: רונאלדו מרסק פלאפון לאוהד יונייטד