3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי וברק בכר חוגגים
צ'ירון שרי וברק בכר חוגגים
צ'ירון שרי וברק בכר חוגגים
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני סכנין בזכות שער מרהיב של צ’ירון שרי, שעם צ’יפ גאוני מקצה הרחבה הכניע את גד עמוס אחרי 66 דקות בהן השוער עמד בפרץ. הירוקים קרובים לאליפות שנייה ברציפות ופתחו פער זמני של 10 נקודות מהמקום השני, כאשר הפועל באר שבע תארח מחר את מכבי תל אביב השלישית. בני סכנין עסוקה במאבקיה להשיג את המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה בתום העונה ותחפש נקודות במקום אחר.
מאמן המנצחת ברק בכר אמר בסיום: “קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שתמך. למכבי ת”א על הסרטים השחורים לכל המועדון שכיבד זה לא מובן מאליו ותודה לכולם. היה קשה אבל ידעתי שיש לי שחקנים שמבינים את הסיטואציה וידעתי שהם יתנו אקסטרה. הם באמת נתנו מעצמם, היה אחד המשחקים הטובים שלנו ואני שמח בשביל כולנו וגאה בהם”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
המאמן המשיך והתייחס לצ’ירון שרי שניצח את המשחק: “אני כועס עליו כי הוא היה צריך להבקיע צמד עוד קודם לכן, אבל הוא השאיר לסוף כדי לעשות את זה מתוק כיף שיש לנו שחקן כזה שיודע להתעלות במאני טיים. הוא ווינר אמיתי, כולם אוהבים אותו. אליפות? התקרבנו, עשינו צעד משמעותי, יש לנו שלושה משחקים כל אחד יותר קשה מהשני, משחק חוץ קשה בנתניה, יש לנו יתרון משמעותי אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. יש לנו 10 נקודות ומשחק עודף, נחכה ונראה מה יהיה מחר. זה נותן לנו צעד משמעותי למטרה אבל נחכה עם החגיגות”.
כובש השער צ’ירון שרי אמר: “מיסטר מאני טיים? לא יודע, לפעמים זה אני ולפעמים אחרים. זה משחק חשוב, יש כאן שחקנים טובים, הפעם זה הייתי אני וממשיכים ככה. אנחנו קרובים לאליפות, אבל עדיין לא שם. יש עוד כמה משחקים, כרגע מתרכזים ביום שלישי, בואו נמשיך ככה. דאבל? חושבים צעד אחרי צעד, חושבים על העכשיו”.
3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
(עמרי שטיין)
חיים סילבס מאמן המפסידה סיכם: “סכנין קבוצה טובה ונמצאת פה בצדק, השחקנים עשו עונה אדירה. הרגשתי שהאווירה היום קצת פגעה בנו, הגענו לבמה כזו ורציתי שניראה קצת יותר טוב, הגענו למשחק פתוח אבל לא היינו טובים. אומנם הסתיים רק 0:1, אבל חיפה הגיעו להרבה מצבים. הייתה פה במה להוכיח את היכולת של הסגל הזה, אבל נתנו יותר מדי כבוד ואני חושב שהלחץ והאווירה הקשו עלינו. יכולנו לעשות יותר וזה מאכזב”.
סילבס המשיך: “כשבאים לפלייאוף משחקים מול קבוצות טובות גם מכבי ת”א לא ניצחה בפלייאוף. זה קשה לכולם ואנחנו נאבקים על נקודה אני חושב שהיום ברמה האישית יכולנו לעשות פעולות יותר טובות בסוף הפסדנו בצדק לקבוצה יותר גדולה עם תפאורה שנתנה לה יתרון אני מסתכל כל משחק לגופו כל משחק הוא מאבק אין קבוצה שקל לנצח אותה”.
מנות החג של הזרים של מכבי חיפה