2 צפייה בגלריה
שחקני סכנין מאוכזבים
שחקני סכנין מאוכזבים
שחקני סכנין מאוכזבים
(עמרי שטיין)
בבני סכנין לקחו קשה את ההפסד 1:0 למכבי חיפה אתמול (שבת). הסיבה שבגללה בסכנין ההפסד לא התקבל בקלות היא בעיקר בגלל שבזמן שהחלק ההגנתי עמד בכבוד מול סוללת הכוכבים של הירוקים, שכבשו רק שער אחד, החלק ההתקפי היה הרבה פחות משכנע ולא סיכן כלל את שערו של ג'וש כהן.
"מבאס אותנו שאנחנו שומרים מצוין בהגנה, אבל לא מייצרים שום התקפה בחלק הקדמי. אם אנחנו רוצים אירופה בעונה הבאה נהיה חייבים לשדרג את החלק הקדמי משמעותית. מאכזב שנתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה בסמי עופר והיינו מסוגלים להרבה יותר, אבל מכבי חיפה זה באמת לא הרמה שלנו", אמרו בסכנין.
המאמן חיים סילבס כבר נואש מלדבר על עתידו ונראה שבסכנין מושכים את ההחלטה אם להחתים אותו לעונה נוספת עד שהמאמן לא יבטיח עם שאר שחקני הקבוצה את הכרטיס לאירופה. סכנין מן הסתם מייחלת לתיקו בין מכבי נתניה להפועל ת"א, מה שישאיר אותה שבוע נוסף במקום הרביעי.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
אתמול חסרו לסכנין אנטה פוליץ' ואיברהים קונטה הפצועים, דבר שהשפיע ישירות על יכולת הקבוצה. לקראת משחקה בא של סכנין בדוחא, השניים אמורים לחזור ולשחק. מי שזכו אתמול למחמאות היו השוער גד עמוס שעצר מספר שערים בטוחים והבלם מארון גנטוס שהיו מהיותר בולטים בקבוצה.