3 צפייה בגלריה
קייזר גייטס
קייזר גייטס
קייזר גייטס
(אורן בן חקון)
הפועל ירושלים תארח הערב (ראשון, 19:30) את הפועל חיפה במסגרת המחזור השני של הבית העליון בליגת ווינר סל. הקבוצה מהבירה מדורגת ראשונה ובכדי לשמור על ראשות הטבלה היא חייבת לנצח את המשחק נגד חניכיו של אלעד חסין.
האדומים לבנים של יותם הלפרין מגיעים למפגש עם רוח גבית נהדרת לאחר שניצחו במחזור הקדום את הפועל גליל עליון, ומי שחוזר לסגל הוא לא אחר מאשר קייזר גייטס שנרשם להתמודדות לאחר שרטין אובהסואן נפל ונחבל בכפות ידיו כפי שעדכנו במועדון. הגארד האתלטי מתוכנן לחזור לפעילות במהלך השבוע.
משמעות השינוי בסגל שנרשם למשחק בראש ובראשונה תביא לכך שהלפרין יהיה חייב ניהול משחק טוב יותר של הגארדים שלו בהיעדרו של ״אובה״ שמוסר הכי הרבה בקבוצה (5.1 אסיסטים). בנוסף, הגארד שהפך את הקליעה שלו מבחוץ לנשק של ממש שאי אפשר להתעלם ממנו ידע להגיע לטבעת די בקלות ולכווץ את הגנות היריבה מה שהקל על הקלעים, לכן בהיעדרו הקבוצה תצטרך למצוא את הדרך לרווח את הצבע מחד ומאידך לייצר מבטים לקלעים בפעמים שם לא מייצרים לעצמם.
3 צפייה בגלריה
רטין אובהסואן
רטין אובהסואן
רטין אובהסואן
(רפי בן חקון)
בדומה למפגש הקודם בין הקבוצות שנערך ברוממה, הפועל חיפה בחרה ללכת עם ג׳יימס אניס במקומו של סקוטי ג׳יימס. כזכור שלשה גדולה מהפינה של אניס במשחקו הראשון בהפועל חיפה הבטיחה את ניצחון קבוצתו.
הלפרין אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה קשוחה, אתלטית ומאומנת שכבר ניצחה אותנו בעבר. כמו בכל משחק, נצטרך להיות ממוקדים מאוד בפן ההגנתי, כי בעבר ראינו שכאשר אנחנו עושים את הדברים נכון, זה מאפשר לנו גם לשחק התקפה טובה".
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רדאד ג'בארה)
מאמנה של הקבוצה מהבירה התייחס גם לחסרונו של אובהסואן: "אין ספק שהוא יחסר לנו, כולם יודעים כמה התפוקה שאובה נותן לנו משמעותית, אבל בדיוק בשביל זה יש לנו סגל רחב וכל שחקן שמשחק מחר צריך לתת אקסטרה. קייזר גייטס התאמן בצורה טובה לאורך כל התקופה ואני מאמין שהוא מוכן לתרום לנו במה שנצטרך".
ויאריאל חוזרת לליגה עם ניצחון על חטאפה