2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
מאוריסיו פוצ'טינו וקיליאן אמבפה
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן ומארסיי תיפגשנה ל’קלאסיק’ הצרפתי הערב (ראשון, 21:45), כאשר בתקשורת עוסקים כמו תמיד בעתידו של קיליאן אמבפה. ב’לאקיפ’ דווח שלמרות שמאוריסיו פוצ’טינו נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, יש לו יחסים מצוינים עם הכוכב והוא אחד מהאנשים הבודדים שהחלוץ הצעיר מדבר ומתייעץ איתם בנוגע לעתידו.
הארגנטינאי הצליח לבנות מערכת יחסים טובה עם אמבפה מאז שהגיע ויצר איתו קשר חם גם מחוץ למגרש. יש בין השניים אמון מלא והארגנטינאי מעריך את הצרפתי לא רק כשחקן. פוצ’טינו נותן לאמבפה חופש על המגרש והיחסים ביניהם התחזקו בקיץ האחרון. אחרי שצרפת הודחה מהיורו והמעבר לריאל מדריד נפל, המאמן היה שם עבור הכוכב.
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, פוצ’טינו המשיך לשבח את הכוכב שלו ואמר שהוא מקווה שיישאר, משפט שהוא אומר גם בארבע עיניים עם השחקן. בצרפת טוענים שפאריס לא רוצה רק לצרף כוכבים כפי שעשתה בקיץ האחרון, אלא לבנות קבוצה סביב אמבפה ושההתקפה תהיה מורכבת ממנו, מליאו מסי ומאוסמן דמבלה. ב’לה פריסיאן’ טוענים שמעבר לסרט הקפטן, בקבוצה מבינים שהחלוץ רוצה פרויקט מנצח שיאפשר לו לזכות בתארים ומוכנים למכור את ניימאר כדי שהצרפתי יהיה המנהיג המרכזי.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
צפו: הבישול של וייסמן שהופך את התוצאה