2 צפייה בגלריה
פטריק בווין
פטריק בווין
פטריק בווין
(ספרינט סייקלינג)
קבוצת ‘ישראל פרמייר טק’ ניצחה היום (ראשון) את הטור של טורקיה בעזרתו של הרוכב הניו זילנדי שלה, פטריק בווין, לאחר שהשלב האחרון הופסק, 25 ק”מ לאחר הזינוק, בעקבות סערת גשמים שגרמה להתרסקויות רבות וסיכנה את שלום הרוכבים.
זהו הניצחון הראשון של הקבוצה בכחול-לבן במרוץ רב שלבים (טור) העונה, והפעם הראשונה שהיא זוכה בניצחון בטורקיה. ״זה רגע שממלא את כולנו בגאווה רבה״, אמר הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס. ״ניצחון כחול לבן בטורקיה הוא ביטוי מושלם לרוח של הקבוצה הזו ולמה שהיא מייצגת. אנחנו על המפה״.
הקבוצה הישראלית (עם איתמר איינהורן וגיא ניב בהרכב) הוכיחה דומיננטיות רבה מתחילת המרוץ בן שמונת השלבים ונלחמה על ניצחונות מדי יום, כאשר בשלב הרביעי התמקם בווין במקום השני בדירוג הכללי. מאותו רגע ניהלה הקבוצה מרוץ אגרסיבי כדי ללחוץ על מוביל הטור והיא הצליחה בכך אתמול, עם בריחה של בווין שהסתיימה בניצחון בשלב השביעי, שהעניק לו את חולצת המוביל עם פער של 20 שניות.
2 צפייה בגלריה
פטריק בווין  (מערכת ONE)
פטריק בווין  (מערכת ONE)
פטריק בווין (מערכת ONE)
(ספרינט סייקלינג)
הקבוצה זינקה היום לשלב האחרון כדי להבטיח את הניצחון בטור אבל כאמור, המארגנים נאלצו לעצור את המרוץ כ-25 ק”מ לאחר הזינוק ברחובות איסטנבול. הניצחון בטורקיה יעניק לקבוצה נקודות רבות בדירוג הסבב העולמי העליון (וורלד טור) וגם דחיפה מורלית לאחר חודשיים לא פשוטים ורצופי פציעות וקורונה, בה נדבקו רבים מהרוכבים.
אסתר רוט שחמורוב חוגגת 70 במסיבת הפתעה