3 צפייה בגלריה
יואב תומר חוגג
יואב תומר חוגג
יואב תומר חוגג
(ראובן שוורץ)
הפועל תל אביב ומכבי נתניה יעלו הערב (שני, 20:00) למפגש הישיר ביניהן באצטדיון בלומפילד, בידיעה שמי שתנצח תקפוץ היישר למקום הרביעי בטבלה, על חשבונה של בני סכנין.
הרכב הפועל ת”א: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אושר דוידה, פרדי פלומין ויואב תומר.
הרכב נתניה: דני עמוס, כארם ג’אבר, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, זלאטן שחוביץ’, עדן קארצב, בוריס אינו, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ’, פארפה גויאגון ופטריק טוואמסי.
מאמן האדומים, קובי רפואה, התכונן למשחק החשוב במסיבת העיתונאים. אחרי ההפסד של סכנין 1:0 למכבי חיפה, היא נותרה עם 44 נקודות, בעוד שלאדומים והיהלומים 42 נקודות כל אחת. המשמעות היא שחלוקת נקודות תשאיר את הקבוצה של חיים סילבס במקום ממנו ייתכן ותהיה אפשרות להשיג את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה.
“שתי הקבוצות שנלחמות איתנו על המקום הרביעי שואפות להגיע לאירופה ואולי נדמה שאנחנו לא בגלל שאולי אנחנו לא יכולים. זה כאילו לא חשוב אבל זה חשוב מאוד והשחקנים יודעים את זה, זו המטרה שלנו בפלייאוף העליון”, אמר רפואה ביחס לכך שכרגע האדומים לא יכולו לשחק במפעל היבשת גם אם ישיגו את הכרטיס בתום העונה. “המקום הרביעי הוא אתגר ואני מאמין ויודע שמאחורי הקלעים עובדים בנושא, אבל בשביל זה נצטרך להיות שם. כשאתה נמצא במועדון כזה השאיפות הן כמה שיותר גבוהות וכרגע השאיפה שלנו זה המקום הרביעי”.
קובי רפואה לקראת המשחק מול מכבי נתניה
עוד הוסיף לקראת המפגש עם היהלומים: “נכון שהיו שני משחקים טובים אבל הוצאנו רק ארבע נקודות והיינו יכולים ויותר. כל משחק הוא בפני עצמו, המשחקים הקודמים לא נותנים יתרון. אני מצפה למשחק קשה מול קבוצה איכותית וכמובן שנרצה להשאיר את הנקודות אצלנו. ההכנה היא אותו דבר לכל קבוצה. יודעים את הנקודות הטובות והפחות טובות. כל משחק עד הסוף יהיה חלק מהמאבק על המקום הרביעי, כך שכל משחק הוא חשוב”.
המאמן גם נשאל על העונה הבאה, וענה: “לא הגענו למטרות שלנו, זה עוד רחוק מאוד. כמובן שעושים דברים מאחורי הקלעים לעונה הבאה אבל אנחנו לא מסתפקים בפלייאוף עליון ולמרות שנעשים דברים תוך כדי תנועה, נילחם עד הסוף על המקום הרביעי כל עוד יש סיכוי”.
בנוגע לדרבי שמחכה במחזור הבא, הבהיר מאמן הפועל: “יש משחק מאוד חשוב מול נתניה ושלוש נקודות פה הן כמו שלוש נקודות בדרבי או בכל משחק אחר. אני לא אתן לזה להפריע. כרגע רק נתניה בראש ואז נתכונן לדרבי”.
3 צפייה בגלריה
בן ביטון וקובי רפואה
בן ביטון וקובי רפואה
בן ביטון וקובי רפואה
(חגי מיכאלי)
בן ביטון הוסיף: “כל משחק בפלייאוף מעניין, יש קהל, תקשורת ועניין אז אתה לא אדיש לזה. בכדורגל שלנו זוכרים את הסוף, אנחנו בעונה טובה ואם לא נעשה סוף טוב יזכרו את זה. יש פה שחקנים שמדובר בחוזים שלהם בעונה הבאה. לא אני צריך להגיד שנתניה טובה עם שחקנים איכותיים, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו כדי שלצד יכולת טובה נעשה גם ניצחונות”.
בנוגע לעתידו במועדון סיפר: “אני מרגיש טוב, טוב לי בהפועל. יש לי חוזה לעונה הבאה אבל אני לא מתעסק בזה. אני מתעסק רק בלעזור לקבוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר”.
3 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
בן ביטון
(חגי מיכאלי)