2 צפייה בגלריה
אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה
(La Liga)
בשבעת המחזורים האחרונים בליגה הספרדית, ריאל מדריד הפסידה רק פעם אחת - ועוד איזה הפסד: תבוסה 4:0 לברצלונה. מאז יש לה שני ניצחונות רצופים בזירה המקומית והערב (ראשון, 22:00) הבלאנקוס יוכלו להגדיל את הפער מברצלונה (לה משחק חסר) ל-15 נקודות לפחות באופן זמני, זאת בתנאי שינצחו את סביליה במשחק מסקרן. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, לוקאס ואסקס, טוני קרוס, אדוארדו קמאבינגה, לוקה מודריץ’, פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
בינתיים, בריאל חושבים כבר על העונה הבאה וב'מארקה' דווח שפלורנטינו פרס וקרלו אנצ'לוטי נפגשו ביום שישי ושוחחו על התוכניות להמשך, וזאת אחרי שבתקופה האחרונה צצו דיווחים על עתידו של המאמן לקראת העונה הבאה. כמובן שבמדריד מתכננים לחזק את הסגל כשקיליאן אמבפה הוא היעד מספר 1 והאלטרנטיבה הוא ארלינג הולאנד, אבל הדרך להחתמות עוברת דרך שחרור חלק מהשחקנים במטרה להכניס כסף.
בריאל מקווים להכניס בין 75 ל-100 מיליון אירו ממכירות של שחקנים בנוסף לאלה שיעזבו עם תום חוזיהם (מה שיחסוך את משכורותיהם) כמו מרסלו, גארת' בייל ואיסקו. גם השאלות של שחקנים כמו טאקה קובו וברהים דיאס יכולים להכניס מזומנים לבלאנקוס.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה ופלורנטינו פרס
קיליאן אמבפה ופלורנטינו פרס
קיליאן אמבפה ופלורנטינו פרס
(רויטרס)
אבל עוד לפני התוכניות לעתיד, לריאל מצפה משחק הצמרת עם סביליה. אחריו יישארו 18 נקודות בקופה מבחינת הבלאנקוס, כך שניצחון יקדם אותם לעבר האליפות באופן משמעותי, שלושה שבועות לפני הדרבי מול אתלטיקו.
צפו: טירוף בקבלת הפנים לאוטובוס של ריאל