1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב העפילה לפלייאוף היורוליג שם תפגוש את ריאל מדריד בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, ונראה שההתרגשות נמצאת בשיאה. שני מטוסים מלאים ייצאו מטעמה של אלופת המדינה ביום שלישי למדריד, כאשר המטוס הראשון יהיה עם שחקני הקבוצה במסגרת “טסים עם כוכבים” של הצהובים.
לאור הביקוש הרב כאמור, הקבוצה חכרה מטוס נוסף שכבר התמלא, ובנוסף לכ-300 אוהדים שיגיעו עם הטיסות, צפויים להגיע על פי הערכות כ-200 אוהדים נוספים שיגיעו באופן עצמאי.
בתוך כך, שיחת היום באירופה ללא כל צל של ספק נוגעת לטריי תומפקינס ותומא הרטל, שחקני ריאל מדריד, שעל פי דיווחים חזרו למלון הקבוצה באיחור ביום המשחק מול פנאתינייקוס ובעקבות כך צצו דיווחים על כך שקיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה.
מאמנם של הבלאנקוס, פאבלו לאסו, הסביר כי השניים לא יתאמנו עם הקבוצה, אך היום במשחק מול בראוגן במסגרת הליגה הספרדית השניים הופיעו על הפרקט. לאסו הוסיף היום על השניים כי “הם מעולם לא היו מחוץ לקבוצה”, וכי הוא שמח שהשניים הגיעו לתמוך בחבריהם. “עבורי הם חלק מהקבוצה, אין איזו היסטוריה גדולה מאחורי זה, אני מקווה שהם יצטרפו לקבוצה ויעשו אותנו חזקים יותר”.
גליל עליון מנצחת את חולוניה של גודס