2 צפייה בגלריה
התשובה של יואב זיו לאוהדי ב"ש
התשובה של יואב זיו לאוהדי ב"ש
התשובה של יואב זיו לאוהדי ב"ש
(צילום מסך)
אוהדי הפועל באר שבע היו נרגשים מאוד לאחר ה-0:1 היקר של קבוצתם הערב (ראשון) על מכבי תל אביב והעובדה שהפער מהמוליכה מכבי חיפה נשאר על שבע נקודות. בכך נותר סיכוי מסוים אם כי לא גבוה לשחקניו של אליניב ברדה להיאבק על האליפות.
יחד עם זאת, נראה שמי שתפס את מרכז תשומת הלב לאחר המשחק היוקרתי, לפחות ברשת, הוא מנהל הקבוצה של מכבי תל אביב יואב זיו, שלא נותר חייב לקללות שספג לטענת אנשי מכבי ת”א מצד הקהל הדרומי, והגיב בצורה יצירתית משהו.
במכבי ת”א טענו כי האוהדים קיללו את זיו, ירקו לעברו ולעבר השחקנים שישבו שם לאורך כל המשחק, כאשר מנהל הקבוצה הגיב בעוקצנות כשכתב את התוצאה 2:6 על גבי הקלסר שלו והציג אותו לעיני האוהדים, זכר לגמר הגביע המפורסם שנערך ב-20 במאי 2015, אז הצהובים פירקו את הקבוצה מבירת הנגב. זיו אגב כבש במשחק ההיסטורי הזה.
2 צפייה בגלריה
התשובה של יואב זיו לאוהדי הפועל באר שבע
התשובה של יואב זיו לאוהדי הפועל באר שבע
התשובה של יואב זיו לאוהדי הפועל באר שבע
(פרטי)
מאוחר יותר במכבי ת”א הסבירו את פשר התגובה של זיו והביעו תלונות קשות כנגד הפועל באר שבע: “יואב כתב 2:6 על הדף רק אחרי שהוא והשחקנים ספגו יריקות וקללות ללא הפסקה. הם (אוהדי ב”ש מאחורי הספסל של הקבוצה האורחת, ר.א) יורקים ומקללים את כל מי שיושב שם, ההתנהגות הזאת היא אירוע שכל הקבוצות מתלוננות עליו ואף עלה בדיון בפורום המנהלת. ההנהלה של באר שבע יודעת מזה, כבר שנים, וכלום לא נעשה בנידון”.
“רק בתקופת הקורונה כשלא היה קהל זה נפסק. בכל ביקור זה נעשה יותר ויותר גרוע. מכבי חיפה, הפועל ת"א, נתניה, מכבי ת"א. רק תשאלו ויאשרו לכם שזה מה שקורה לקבוצות אורחות”, הוסיפו במכבי ת”א. “היו קללות מכוערות מאוד וכל השחקנים ויואב ספגו יריקות בלי שום תגובה של המאבטחים. חבל שהטיפוסים שמאחורי הספסל והאזור הטכני מצליחים לקלקל את החוויה של הקהל בטרנר”.
ברדה:היה לנו חצי טוב,ובסוף הבקענו שער