1 צפייה בגלריה
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט
אוהדי פרנקפורט
(רויטרס)
בברצלונה אולי קיוו למעידה של ריאל מדריד שפיגרה 2:0 מול סביליה אמש (ראשון) במחצית, אבל לבסוף מוליכת הליגה הספרדית הפכה ל-2:3 דרמטי בדקה ה-92 משער של קארים בנזמה. כעת הקטלונים במרחק 15 נקודות מהפסגה ומצפה להם לו"ז עמוס של שלושה משחקים תוך פחות משבוע - הראשון שבהם ב-22:00 מול קאדיס. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
אבל עם כל הכבוד למשחק, בברצלונה עדיין לא נרגעו מסערת ההדחה מהליגה האירופית ובעיקר ממה שהתחולל ביציעים מול איינטרכט פרנקפורט, כש-30 אלף מאוהדיה צבעו את הקאמפ נואו בלבן. ז'ואן לאפורטה כבר הודיע על שינוי בפרוצדורה של חלוקת הכרטיסים, אבל האוהדים מיציע העידוד שמאחורי השער בקאמפ נואו פחות התרשמו והודיעו שיחרימו את המשחק.
"אחרי האירועים ביום חמישי אנחנו חייבים לעשות משהו, הרגשנו כמו אורחים במשחק", נמסר מהאירגון, "היה ידוע במשך שבועות על בואם של האוהדים הגרמנים וזה עבר מתחת לרדאר של כוחות האבטחה והשיטור. אנחנו תוהים אם הם באמת הופתעו או שזה היה מכוון כדי להרוויח שלושה מיליון אירו".
אגב, אותו אירגון מחה כבר במהלך המשחק מול פרנקפורט כשעזב את היציע למשך 10 דקות בפתיחת המחצית השנייה וגם צ'אבי ושחקני בארסה הבהירו שממש לא אהבו את ההשתלטות של אוהדי פרנקפורט על הקאמפ נואו. "זה לא יכול לחזור על עצמו", אמר מאמן בארסה לראשי המועדון.
ויש גם משחק. כשבארסה בשוויון נקודות עם סביליה ואתלטיקו, אבל עם שני משחקים חסרים כולל זה הערב, צ'אבי רוצה לעשות צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לליגת האלופות. אריק גארסיה וגלמן לנגלה יפתחו כבלמים לאור היעדרות רונאלד אראוחו המושעה וג'רארד פיקה הפצוע כשדני אלבס ישוב להרכב, כמו גם פרנקי דה יונג. אדאמה טראורה עשוי לפתוח במקום אוסמן דמבלה וייתכן שגם פייר אמריק אובמיאנג יאבד את מקומו ב-11 לטובת ממפיס דפאיי.
ריאל עם קאמבק מהסרטים נגד סביליה