2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
(רויטרס)
עונה גדולה עוברת על ריאל מדריד. הבלאנקוס אמנם לא תמיד מציגים את הכדורגל הכי יפה באירופה, אך ללא ספק את המשחקים הדרמטיים ביותר ונראים כרגע כקבוצה בעלת האופי החזק ביותר ביבשת. אתמול זה התבטא בקאמבק ענק במחצית השנייה מול סביליה וחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3, והיום (שני) התפנה מאמן הקבוצה, קרלו אנצ’לוטי, לראיון ב-’Rai Radio 1’.
אנצ’לוטי התייחס לדרמות שמספקים שחקניו שבוע אחר שבוע: “לא חסר לנו צורך בריגוש ואני לא מבקש את זה. הייתי שמח למשחקים שקטים יותר אבל הקסם הזה יוצא מהקבוצה הזאת והשחקנים האלה”.
ריאל עם קאמבק מהסרטים נגד סביליה
כשנשאל בפעם המי יודע כמה על סוגיית צירופו של קיליאן אמבפה, אמר מאמן הבלאנקוס: “הודות לנשיא המועדון, העבר, ההווה והעתיד של של ריאל מדריד תמיד היו ויהיו בידיים בטוחות, ללא קשר לשחקן שיצטרף. יהיה אצטדיון חדש, ריאל עשתה היסטוריה מ-1950 ותמשיך לעשות זאת. אני חושב שאני מאמן בר מזל, אני עובד עם קבוצה שנותנת לי המון סיפוק, מועדון נהדר שמאורגן למופת. אני זה שצריך להודות למדריד שנתנו לי את ההזדמנות פעם נוספת”.
אנצ’לוטי התייחס גם למאבק הקשה שמצפה לבלאנקוס בדרך לזכייה מספר 14 בליגת האלופות: “ריאל מדריד, בהתחשב בהיסטוריה, במסורת ובאיכות, יכולה להתמודד עד הסיום. מול סיטי מדובר באתגר קשה מאוד, אבל כך גם היה נגד פ.ס.ז’ וצ’לסי”. על האליפות הכי גדולה שבה זכה כמאמן אמר האיטלקי: “אני לא יודע איך לבחור את זו שהכי ריגשה אותי, כולן תמיד נהדרות. ברור שהאליפות עם מילאן ב-2004 אבל אני לא יכול לשכוח גם את זו עם צ’לסי, קשה לבחור”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)