2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
(ראובן שוורץ)
אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד 2:0 אתמול (שני) להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בניגוד לארבעת המשחקים הקודמים בהם הציגו יכולת טובה אך לא ירדו מנצחים, הפעם היהלומים הציגו משחק רע מאוד ולא הצליחו להטריד כמעט את האדומים.
״זה אולי המשחק הכי גרוע שלנו בתקופה של בני. לא ציפינו לזה ובאנו עם תחושות טובות אבל כולם תפסו יום רע״, אמרו במועדון. היהלומים בעיקר מאוכזבים מהירידה ביכולת של מספר שחקני מפתח כמו פארפה גויאגון וכארם ג׳אבר, כאשר אליהם הצטרפו אתמול עדן קארצב שהיה פחות טוב מיכולתו הרגילה וגם פטריק טוומאסי רשם את משחקו החלש בארץ.
המאמן בני לם לא שוחח עם שחקניו בסיום וצפוי לעשות זאת באימון הבוקר על מנת לנסות ולהבין מה עובר עליהם, כאשר בנתניה מאמינים שאין צורך כרגע לבקר את השחקנים אלא לנסות ולהרים את המצב המנטלי כדי להצליח להעפיל לאירופה.
מסע"ת בסיום המשחק בין הפועל ת"א לנתניה
״אין ספק שאני לא אצליח לישון בלילה, זה מצב שאני חייב להבקיע ואני רק יכול לחשוב מה היה קורה אם הכדור היה נכנס ואיך המשחק היה מתפתח אבל אני יכול רק ללמוד מזה״, אמר הקשר אמיר ברקוביץ׳, שהחמיץ במחצית הראשונה את ההזדמנות לשער שוויון. ״אסור לי להוריד את הראש, יש לנו עוד פלייאוף ארוך ואת המטרות שלנו״.
על היכולת הרעה: ״זה היה נראה שהפועל רצו יותר. הם ניצחו בכל המלחמות הקטנות. משחק פחות טוב של הרבה מהשחקנים שלנו ואי אפשר לנצח ככה משחקים שבמלחמות הקטנות אתה מפסיד. נצטרך ללמוד, להתאושש מזה ולהשתפר״.
על איך מתאוששים: ״אנחנו משפחה אחת, הצוות המקצועי יתמוך בנו. נחזור לשחק את הכדורגל השמח שלנו ולדרכים טובות״.
2 צפייה בגלריה
שחקני נתניה בסיום
שחקני נתניה בסיום
שחקני נתניה בסיום
(לילך וויס-רוזנברג)
על הכדורגל השמח על חשבון נקודות: ״בסופו של דבר נמשיך בדרך שלנו ואנחנו מאמינים בזה. נילחם בשיניים עד המשחק האחרון כדי לקחת נקודות. אנחנו בטוחים ומאמינים בעצמנו שנעמוד במטרה שלנו״.
על העונה שלו: ״אני חושב שהייתה לי עונת הסתגלות בליגת העל. היה לי הרבה לחץ ופחדים בהתחלה אבל כולם נתנו לי את הביטחון ואני מרגיש שאני חוזר לעצמי. אתן הכול בשביל מכבי נתניה וכרגע השאיפה היא להעפיל לאירופה לפני שאני מסתכל על עצמי״.