2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס על הדשא
ז'ואאו פליקס על הדשא
ז'ואאו פליקס על הדשא
(רויטרס)
לאוהדי אתלטיקו מדריד חזר החיוך ביום ראשון אחרי ההדחה מרבע גמר ליגת האלופות כשקבוצתם ניצחה את אספניול בדקה ה-100 כשהייתה בעשרה שחקנים ואספה שלוש נקודות יקרות במאבקי הצמרת, אלא שהיום (שלישי) הם התבשרו כי ז’ואאו פליקס, שנמצא בתקופה נהדרת גמר את העונה, כשגם תומא למאר כנראה יסיים את חלקו בעונה של אלופת ספרד.
פליקס הודיע בחשבון האינסטגרם שלו: “למרבה הצער הגיעו חדשות רעות ולא אוכל לסייע לחברי הקבוצה שלי בשארית העונה. כל מה שנותר לי לעשות עכשיו הוא לתמוך באתלטיקו ולעבוד חזק על ההחלמה שלי על מנת שאוכל לחזור טוב יותר”.
לאחר בדיקות רפואיות שביצעו שני השחקנים במרפאה בבירת ספרד, אתלטיקו יצאה בהודעה רשמית לגביי הפורטוגלי והצרפתי שהוחלפו במחצית מול אספניול: “ז'ואאו פליקס ותומא למאר סובלים שניהם מפגיעה בשריר הירך האחורי השמאלי".
2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס
(רויטרס)
בניגוד לחלוץ שאישר כי הוא גמר את העונה, למאר התייחס גם כן לפציעתו, אך לא הודיע כי לא יחזור למגרשים בקרוב וכתב: “תודה רבה על הודעות התמיכה ואלפי תודות לכל חברי הקבוצה שלי שעזרו לי להרים את הראש. אני אחזור חזק יותר".
הקולצ’ונרוס נמצאים במקום הרביעי עם 60 נקודות, בדיוק כמו סביליה שמקום השלישי וברצלונה שבמקום השני (משחק חסר), והקרב על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה רותח במיוחד כשגם ריאל בטיס מהמקום החמישי דולקת אחרי השלוש עם 57 נקודות. מכה קשה לחבורה של דייגו סימאונה שתצטרך להסתדר בשארית העונה ללא פליקס שכבש העונה בליגה שמונה שערים ובישל ארבעה נוספים.
מוריניו ניצל מהפסד בדקות הסיום