2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
(רויטרס)
ריאל מדריד תוכל לעשות צעד ענק לעבר זכייה באליפות מחר ב-22:30 (חי בערוץ ONE), כאשר תפגוש את אוססונה ותוכל להגדיל עוד יותר את הפער מברצלונה. מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ’לוטי, אישר שלוקה מודריץ’ וקאסמירו יחמיצו את ההתמודדות, מכיוון שהקרואטי עייף והברזילאי פצוע, אבל האחרון יהיה כשיר בזמן למשחק מול מנצ’סטר סיטי.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, נאצ’ו פרננדס, אדוארדו קמאבינגה, פדריקו ואלוורדה, דני סבאיוס, מרקו אסנסיו, רודריגו וקארים בנזמה.
אנצ’לוטי אמר במסיבת העיתונאים: “מודריץ’ עייף וינוח, אבל מנוחה לבנזמה? כששחקן עושה עבודה טובה הוא צריך לשחק. זה נשמע לי לא הגיוני לא לשתף את כאחים והוא ישחק. יש לי יותר מדי ניסיון כך שאני לא מרגיש בשלב הזה שזכינו באליפות, הליגה עדיין לא הסתיימה. ג’רארד פיקה? יש לי אוזניים להקשיב ועיניים לראות, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה”.
“למשחק הזה יש לי את אותה חשיבות מבחינתי כמו לכל לשאר. אנחנו אמנם קרובים לזכייה בליגה, אבל יש לנו עוד קרבות חשובים. יהיה קשה, אבל אנחנו רוצים לנצח את אוססונה ולהתקרב לתואר”, המשיך המאמן.
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' וקרלו אנצ'לוטי
לוקה מודריץ' וקרלו אנצ'לוטי
לוקה מודריץ' וקרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
האיטלקי הוסיף: “רודריגו משנה את המשחק כשהוא עלה מהספסל. יש לו עונה נהדרת. האיכות, המיומנות, האנרגיה והמהירות שלו עוזרות לנו מאוד, גם מרקו אסנסיו עובר עונה טובה וכבש הרבה שערים ונהנינו מהאיכויות של שניהם. אני רואה את ויניסיוס רגוע גם כשהוא לא מבקיע. הוא לא אובססיבי לכבוש בעצמו, אלא רוצה בטובת הקבוצה. זה חשוב שהוא יבקיע, אבל לא הדבר הכי חשוב".
מה עבר על בייל בזמן שהשחקנים חגגו?