1 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
הארי מגווייר
(רויטרס)
הארי מגווייר אמנם חווה עונה מקצועית מסויטת במנצ’סטר יונייטד, אך שום דבר לא הכין אותו לסיוט אותו הוא חווה השבוע. כזכור, ביום חמישי פורסם כי יש חשד לפצצה שהוטמנה בביתו של הבלם, לאחר שאדם זר שלח לו איום במייל. בעקבות כך, מגווייר ומשפחתו לא ישנו בבית והמשטרה ביצעה בדיקות רבות ועדיין עושה סריקות סביב בית מגוריו.
ב’סאן’ האנגלי מביאים פרטים נוספים על מה שעבר על הבלם. “אלו היו שעות איומות עבור מגווייר ומשפחתו. בת הזוג שלו הייתה בהיסטריה, היא כבר לא מרגישה בטוחה יותר והבהירה שהיא לא יכולה להמשיך בצורה הזו”. את אותו מייל קיבל הבלם בזמן שהתאמן עם חבריו אחרי ההפסד 4:0 לליברפול – ומיד כמובן מיהר לחזור הביתה.
המשטרה הגיעה לסריקות באזור ומגווייר לקח את משפחתו הרחק ממנצ’סטר, אל עיר אחרת. בסאן פרסמו את מה שנכתב במייל שקיבל הבלם: “יש לך 72 שעות לעזוב את יונייטד, אחרת שלוש הפצצות שהוטמנו בביתך יתפוצצו, נהרוג אותך”.
מגווייר אמנם סירב להתראיין בנושא, אך מקורב לשחקן טען בפני התקשורת האנגלית: “הוא אומר שאלו אוהדים פחדנים ושהוא חזק מספיק כדי להתמודד עם זה. בטיחות המשפחה שלו מעל הכול”. בשלב הזה הבלם קיבל חופש מהקבוצה על מנת להיות עם משפחתו.
צפו: טייסון חובט באגרופים בנוסע במטוס