4 צפייה בגלריה
העונה הבאה בריאל מדריד
העונה הבאה בריאל מדריד
העונה הבאה בריאל מדריד
(רויטרס, האתר הרשמי של פ.ס.ז', לה ליגה)
מבלי שצירפה שמות נוצצים במיוחד בקיץ האחרון, ריאל מדריד זכתה, בקלות יתרה יש לומר, באליפות ספרד בפעם ה-35 בתולדותיה, אחרי 0:4 גדול על אספניול בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס כבר מתכוננים לקיץ הקרוב ובו צפוי להגיע רכש משמעותי שיחזק אפילו יותר את הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי. בנוסף, כמה מהשחקנים הוותיקים במועדון צפויים לעזוב ולפנות מקום לדם חדש. זה הזמן לעשות סדר.

המצטרפים:

השם הראשון שכולם חושבים עליו ובצדק הוא קיליאן אמבפה. זה עדיין לא סגור ועדיין לא רשמי, אבל הכול מצביע על כך שכוכב פאריס סן ז’רמן יגיע בקיץ לסנטיאגו ברנבאו בחינם, כשיסיים את חוזהו בעיר האורות. כמו כן, אנטוניו רודיגר סיכם את תנאיו במועדון וקרוב אף הוא להצטרפות בחוזה עד 2026, רכש עליו הלבנים צפויים להכריז בסיום העונה.
החלוץ הצרפתי כמובן צפוי לשתף פעולה עם קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג’וניור ולהרכיב חוד חלומי עם שניים משחקני ההתקפה הלוהטים בעולם, כאשר הגרמני יוכל להעניק לאנצ’לוטי אפשרות לשחק עם שלושה בלמים (בצוותא עם דויד אלאבה ואדר מיליטאו) או לחלופין להזיז את האוסטרי לצד שמאל ולשחק עם הגרמני כבלם.
4 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
(רויטרס)
באירופה מציינים כי ישנם מועמדים נוספים כמו ריס ג’יימס (צ’לסי) קיראן טיירני (ארסנל) אורליאן צ’ואמני (מונאקו) וארלינג הולאנד (דורטמונד). הרכש הסביר ביותר מבין הארבעה הוא צ’ואמני, שמתקרב מיום ליום לבלאנקוס ואף שולח רמזים ברשתות החברתיות, כשהוא צופה בקביעות במשחקי הקבוצה.

העוזבים הבטוחים:

אגדות המועדון גארת’ בייל ומרסלו לא ימשיכו בקבוצה של קרלו אנצ’לוטי. הוולשי שהגיע ב-2013 חתום על ארבע זכיות עם הקבוצה בליגת האלופות, כולל שערים בגמרים נגד אתלטיקו מדריד וליברפול. הברזילאי מסיים גם הוא חוזה ויחתום את הפרק שלו בבירת ספרד כשיאן התארים של המועדון בכל הזמנים (24). בנוסף, אין כמעט סיכוי שחסוס ואייחו, שלא זכה לצ’אנס העונה, לא יימכר.
4 צפייה בגלריה
הפרק בריאל יסתיים. מרסלו
הפרק בריאל יסתיים. מרסלו
הפרק בריאל יסתיים. מרסלו
(רויטרס)

המתנדנדים:

הכול מצביע על כך שגם איסקו יעזוב את הבלאנקוס בסיום העונה, כאשר בטיס וסביליה מעוניינות בשרותיו. אדן הזאר מעוניין להמשיך, אך ריאל רוצה להראות לו את הדלת החוצה, לפחות בעסקת השאלה, ויכול מאוד להיות שהבלגי יעזוב על מנת לנסות להשתקם ולהשיג יותר דקות. מרקו אסנסיו היה מאוד רוצה להמשיך בקבוצה, והוא כרגע בשיחות לגבי חוזה חדש. יש בשלב זה פערים, כאשר מילאן מאוד מעוניינת לצרף את הספרדי. מי שעוד מתנדנדים הם לוקה יוביץ’ ומריאנו, שלא זכו לדקות העונה והכול מצביע על כך שיימכרו. דני סבאיוס דווקא צפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו.

יזכו לחוזה חדש:

לוקה מודריץ’ יאריך את שהותו במדריד בעונה נוספת, כשיזכה לחוזה עד 2023, ככל הנראה האחרון במדריד. בקבוצה ישבו על חוזה חדש גם עם ויניסיוס שצפוי לחתום עד 2027, ועם אדר מיליטאו שצפוי לחדש את חוזהו בארבע שנים נוספות לפחות.
4 צפייה בגלריה
ריאל תשמור על הנכס. ויניסיוס ג'וניור
ריאל תשמור על הנכס. ויניסיוס ג'וניור
ריאל תשמור על הנכס. ויניסיוס ג'וניור
(רויטרס)

השחקנים הבטוחים בסגל ל-2022/23 נכון לכרגע:

שוערים: טיבו קורטואה ואנדריי לונין.
הגנה: דני קרבחאל, לוקאס ואסקס (מגן/קשר), אדר מיליטאו, דויד אלאבה, נאצ’ו, פרלאן מנדי, אנטוניו רודיגר.
קישור: טוני קרוס, לוקה מודריץ’, קאסמירו, פדריקו ואלוורדה, אדוארדו קמאבינגה ודני סבאיוס. מועמד מוביל: צ’ואמני.
התקפה: קארים בנזמה, מרקו אסנסיו (בספק), ויניסיוס ג’וניור, רודריגו וקיליאן אמבפה.
צפו: חגיגות האליפות של ריאל מכיכר סיבלס