2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
מאוריסיו פוצ’טינו הפגין הרבה ביטחון לגבי העתיד שלו ושל קיליאן אמבפה לפני משחקה של פאריס סן ז’רמן אתמול (שישי) מול שטרסבורג (3:3), אבל מיהר לתקן את הצהרותיו, לפיהן שניהם יישארו במאה אחוז בעונה הבאה בעיר האורות. המאמן הארגנטינאי אמר: “לא אמרתי ששנינו נהיה כאן במאה אחוז בעונה הבאה, אלא ששנינו במאה אחוז כאן היום”.
בינתיים, הכוכב הצרפתי ממשיך לכבוש בצרורות וכמובן שמצא שוב את הרשת, אפילו פעמיים. הוא הגיע בכך ל-131 שערים בסך הכול בליגה הצרפתית (כולל התקופה במונאקו), כאשר רק אדינסון קבאני הבקיע יותר שערים ממנו בליגה במאה ה-21, כשלאורוגוואי שעזב את המועדון לטובת מנצ’סטר יונייטד יש 138 שערים.
בסיום המשחק, עיתונאי שאל את אמבפה: “אני רואה שפוצ’טינו דיבר על עתיד משותף איתך בפ.ס.ז’ בעונה הבאה”, ובתגובה הכוכב אמר “מספיק!” והלך מהמקום. לפני כן הספיק להגיד מספר דברים נוספים: “אנחנו לא חייבים הסברים, אנחנו אלופים. אנחנו מנסים לתת את המיטב ושיחקנו עם רצון. הייתה ירידה ברבע השעה האחרונה, אבל זה כבר לא הזמן להסביר דברים”.
2 צפייה בגלריה
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
(רויטרס)
פוצ’טינו הוסיף: “מחר זה מחר, אבל היום אני מאה אחוז בפ.ס.ז’. לא אכפת לי משמועות, השחקנים שלי יודעים איך אנחנו עובדים וזה חוסר כבוד. זאת הבעיה. אנחנו כאן עבור המועדון והשמועות האלה הן חוסר עבוד, אבל יש איתי אנשים חזקים”.