1 צפייה בגלריה
גידי קאניוק
גידי קאניוק
גידי קאניוק
(אינסטגרם)
המחזור ה-21 בליגה האוסטרלית נערך היום (שבת), ותומר חמד, הנציג הישראלי שלנו המשיך לעשות חייל בקצה השני של העולם כשעלה מהספסל של קבוצתו ווסטרן סידני ובישל את שער השווין של קבוצתו ב-1:1 מול פט’ גלורי.
החלוץ עלה לשחק בדקה ה-61, ובדקה ה-79 קיבל את הכדור ברחבה ומסר בחכמה לקיירו אוקאווה היפני שהיה ממוקם על סף הרחבה שחרר פצצה אדירה לרשת של המארחת ומחק את שער היתרון שלה.
חמד וקבוצתו מדורגים במקום התשיעי עם 26 נקודות ורחוקים 10 נקודות מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף. סך הכל יש לישראלי העונה 17 הופעות, מתוכן עלה ב-12 בהרכב, בהן מצא את הרשת חמש פעמים, והבישול מהמשחק היה הראשון שלו.
רק 1:1 לחמד וקבוצתו נגד פרת' גלורי
# בתאילנד, גידי קאניוק כיכב במדי צ’ונבורי, כאשר הבקיע בדקה ה-27 ובישל בדקה ה-67, כאשר קבוצתו סיימה ב-2:2 עם רטצ’בורי במסגרת המחזור ה-29. הקשר הישראלי, שכבש חמישה שערים ובישל ארבעה העונה, נמצא עם חבריו במקום החמישי בטבלה.
# מכאן עוברים לליטא. צליל נחמיה פתח בהרכב ושיחק 64 דקות במדי הגלמן, שניצחה 0:4 את ג’ונבה האחרונה במסגרת המחזור ה-11 בליגה המקומית הראשונה. הבלם הישראלי וחבריו במקום השני בטבלה כשרשמו 7 ניצחונות ב-11 המשחקים הראשונים. הליגה בליטא משוחקת מחודש מרץ ועד נובמבר ורק 10 קבוצות נמצאות בליגה הבכירה.
# באיטליה, יונתן כהן השלים 90 דקות במדי פיזה, שסיימה ב-1:1 מאכזב מול קוסנזה במסגרת המחזור ה-37 בליגת המשנה. הקבוצה של הישראלי קיוותה לעלות ליגה וגם תפסה מקום בצמרת בתחילת העונה, אך כעת, כשנותר עוד מחזור אחד לשחק, היא התרחקה מעליית ליגה.
# בבולגריה, דני גרופר עלה מהספסל במדי לודוגורץ בדקה ה-70. כרגע האלופה מובילה 5:0 גדול ב’קלאסיקו’ הבולגרי על צסק”א סופיה השנייה בטבלה. קבוצתו של גרופר הבטיחה את האליפות בבולגריה גם העונה, בפעם ה-11 ברציפות ומיד עם תום העונה תחל את הכנותיה למוקדמות ליגת האלופות.