2 צפייה בגלריה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
(רויטרס)
הפעם זה אמיתי. אחרי שפורסמו ביום חמישי האחרון דיווחים כוזבים על מותו, סוכן העל מינו ראיולה הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 54 בלבד לאחר מאבק במחלה ריאות קשה עמה התמודד. ההצהרה על מותו של ראיולה הגיעה מהמשפחה, כאשר פורסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו על המוות המצער.
בהודעת המשפחה נמסר: “בצער אינסופי, אנחנו מודיעים על לכתו של סוכן הכדורגל הכי סוחף ומדהים שהיה. מינו נלחם עד הסוף עם אותו הכוח שבו השתמש למשאים ומתנים על שולחנות כדי להגן על השחקנים שלו. כמו תמיד, מינו עשה אותנו גאים ולעולם לא הבין את זה. מינו נגע בחיים של כל כך הרבה אנשים לאורך עבודתו ורשם פרק חדש בהיסטוריה של הכדורגל המודרני. הנוכחות שלו תחסר לעד”.
עוד נמסר בהודעה: “המשימה של מינו של להפוך את הכדורגל למקום טוב יותר עבור שחקנים תימשך עם אותה התשוקה. אנחנו מודים לכולם על כמות התמיכה העצומה שקיבלנו בזמנים הקשים האלה ומבקשים את הכבוד והפרטיות של המשפחה והחברים ברגע האבל הזה. משפחת ראיולה”.
כזכור, למשך שעה קלה ביום חמישי האחרון, בכלי התקשורת באירופה כבר נפרדו מסוכן העל, כאשר דיווחו כמעט פה אחד על פטירתו. את הדיווח הראשוני על לכתו של ראיולה פרסם העיתונאי הנחשב מקורב אליו מאוד, טנקרדי פאלמרי, אך ככל שחלפו הדקות התברר כי מדובר בפייק ניוז נוראי. כאמור, הפעם זה רשמי ומדובר בסיטואציה מצערת במיוחד עבור עולם הכדורגל, על אף שהסוכן היה שנוי מאוד במחלוקת.
ראיולה ייצג מספר כדורגלנים גדולים, כשהקליינט המוביל ביותר שלו היה זלאטן איברהימוביץ’. הוא גם היה סוכנם של שחקנים מובילים נוספים כמו פול פוגבה וארלינג הולאנד, ואף מתייס דה ליכט וג’אנלואיג’י דונארומה. חלק משחקניו של סוכן העל כבר הגיבו על לכתו: במהלך המשחק של דורטמונד נגד בוכום, הולאנד גילה על מותו של סוכנו והגיב בצער רב, כאשר הוא תופס את ראשו. גם הנריק מחטריאן, שחקנה של רומא שיוצג על ידו, צייץ בטוויטר “אני אתגעגע אליך סוכן יקר שלי. חבר טוב שלי. משפחה שלי. אתה תהיה בליבנו לנצח”.
בחודש ינואר דווח כי ראיולה עבר ניתוח חירום בבית חולים במילאנו, אם כי הסיבה לכך לא פורסמה. מספר ימים לאחר מכן פורסם כי ראיולה מאושפז בטיפול נמרץ עקב מחלת ריאות ושמצבו חמור, אם כי לא היה ידוע מעבר לכך.
2 צפייה בגלריה
פול פוגבה ומינו ראיולה
פול פוגבה ומינו ראיולה
פול פוגבה ומינו ראיולה
(רויטרס)
מסי מסיים אימון בצורה הכי מושלמת שאפשר