1 צפייה בגלריה
גילי שריר
גילי שריר
גילי שריר
(נעם מורנו)
גילי שריר רשמה היום (שבת) הישג נהדר, כאשר זכתה במדליה ראשונה עבורה באליפות אירופה לבוגרות, בזכות ניצחון באיפון על יריבה מספרד שסידר לה את הארד בתחרות שמתקיימת בבולגריה. מדובר במדליה שלישית לישראל בתחרות.
גילי שריר שיתפה בתחושותיה לאחר הזכייה: “כל כך רציתי לזכות במדליה באליפות אירופה לבוגרות. אני עובדת קשה ותמיד מחויבת להצליח, אני חלק מנבחרת שתמיד דוחפת להילחם ולנצח, ואני שמחה ומאושרת שזכיתי במדליה וגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג. אני רוצה להודות לכל מי שתומך בי ומלווה אותי בהמון רגעים קשים שהם לא בתחרות”.
מאמן נבחרת הנשים בג’ודו, שני הרשקו, אמר: “אני שמח מאוד על הזכייה של גילי שריר במדליית הארד, שמצטרפת למדליות מאתמול של שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי. אני גאה מאוד בגילי שביום קשה ומתיש מצאה את המוטיבציה, היוזמה והכוח לנצח. זו מהות הנבחרת שלנו, חותרים לניצחון ומחפשים תמיד את הפתרונות הקשים למצבים הקשים, ולפעמים זה מצליח”.
גילי שריר אחרי הזכייה במדליית הארד
הרשקו הוסיף: “חשוב לזכור ולציין שאומנם הספורטאית זוכה במדליה ואני המאמן שיושב על הכיסא, אבל לכל הצלחה כזו יש שותפים רבים, בראש ובראשונה נבחרת איכותית ומחויבת, צוות מקצועי שמלווה ותומך, המאמן שעובד לצידי עידו בר, לו יש חלק משמעותי בכל זכייה, לפיזיותרפיסט שלנו ברנרדו ולאיגוד הג’ודו והעומד בראשו משה פונטי שדוחף אותנו להישגים ודואג לנו לכל מה שצריך כדי שנצליח. מחר יום חדש עם הזדמנויות חדשות וגם קשיים חדשים. הפנים קדימה במאמצים לנצל כל הזדמנות להישגים חדשים”.