4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(שחר גרוס)
הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון חשוב במיוחד במאבקים על הירידה כשגברה 0:2 על הפועל חיפה משערים של וויליאם אגאדה ואדוארדו גררו, במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל. כשנותרו שני מחזורים לסיום, האדומים מהבירה ממוקמים שלוש נקודות מעל הקו האדום, ויפגשו במחזור הבא את מכבי פתח תקווה לקרב אדיר על ההישארות.
מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, אמר בסיום: “הלוואי וזה היה קל לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה, נצטרך עוד שני ניצחונות ואני לא מאמין בשום דבר אחר. השגנו ניצחון חשוב מאוד. לא שמחנו בפסח ובראש השנה, אבל בעצמאות אנחנו יכולים לצאת קצת לחגוג על הבמות”.
אריה: ניצחון חשוב אבל עדיין לא נשארנו
אריה המשיך: “יום ראשון מלחמה (מול מכבי פ”ת), נצטרך לנצח. ברור שזה חלק מהתוצאות האחרות שהיו במחזור וזה מה ששם אותנו איפה שאנחנו. עשינו פלייאוף נוראי עד כה. אם לא נעשה את העבודה שלנו במשחקים הבאים נהיה בבעיה.
אריה סיכם: “סמי עופר? אם אפשר לשחק כאן עד סוף העונה אני אשמח. חצי ראשון עשינו שטויות והם החמיצו. חצי שני היינו טובים יותר, אך נעזרנו באדליי ובהחמצות שלהם כדי לא לספוג. כל הגדרה שניתן למשחק הבא לא תתאים, אנחנו יודעים שיש הרבה אנשים שלא אוהבים אותנו. אנחנו מאוד רוצים להישאר ובשביל זה נצטרך לנצח. רוצה לישון טוב בלילה, לחייך לאשתי המסכנה ויהיה בסדר”.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(שחר גרוס)
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, אמר בסיום: “ברור שהייתי רוצה לסיים את העונה בצורה אחרת לגמרי. הייתה לנו הזדמנות לנסות לתקן את הרושם אחרי משחק הנפל שלנו בק”ש, לא ניצלנו את זה וזה מאוד חבל. התחלנו טוב את העונה אבל אז הגיעה נפילה. ניסינו לעשות התאמות כדי לחזור למסלול וזה לא קורה. זה מאכזב”.
לוי סיכם: “נצטרך להתאמץ בשני המשחקים האחרונים כדי לתקן את הרושם. אכזבנו מאוד. גם החוזים של השחקנים זה חלק מהשיקולים, ברור. זו ההזדמנות לתת לשחקנים שלא קיבלו מספיק הזדמנויות לשחק. זה חלק מהתוכניות שלנו. אנחנו לא נרד אך צריכים לחשוב על העונה הבאה”.
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(שחר גרוס)
שחקן הפועל ירושלים, גיא בדש, שבישל את שני השערים של קבוצתו, אמר בסיום: “היינו חייבים לנצח, זה היה חשוב לנו כקבוצה. כלום לא נגמר, התוצאות היו לטובתנו אבל שום דבר לא נגמר ויש לנו עוד שני משחקים סופר קשים. אין כאן משהו אחר (בסמי עופר), אצטדיון טוב אבל לא משהו מיוחד. המשחק מול מכבי פ”ת הוא על כל החיים שלנו, נצטרך לנצח. בסוף אנחנו צריכים לסיים מעל שתי הקבוצות האחרות, לא אכפת לי להיות הכי גרוע שיש ולסיים מעל הקו האדום”.
חלוץ הפועל חיפה, אלון תורג’מן, אמר בסיום: “אנחנו לא נראים טוב, זה לא דומה לכדורגל שהצגנו בתחילת העונה. מאוכזבים בשביל הקהל. שבוע אחרי שבוע אנחנו מציגים יכולת לא טובה. אנחנו לא נראים טוב. פתחנו פנטסטי את העונה, פתיחה חלומית. קרו כמה דברים בהמשך כמו פציעות וכדומה שהרסו מומנטום אבל זה לא תירוץ. אני מצפה ממני ומהחברים שלי שניתן 100% על המגרש”.
4 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(שחר גרוס)